Tyren78-09+12 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Når jeg er ute og går tur så får jeg en veldig ekkel følelse i magen. Det kjennes ut som at alt presser på nedover..i tillegg til at det er ubehagelig helt opp til ribbeina. Må stoppe opp og vente til det går over før jeg kan fortsette..og da må jeg gå i kjempesakte tempo for at det ikke skal komme igjen. Er spesielt når jeg går i oppoverbakker. Skikkelig ubehagelig følelse. Blanding av gangsperrfølelse og at magen "revner"..det presser veldig på.. Sliter i tillegg en del med vondt i ryggen(korsryggen). Er 40% sykmeldt. Kan dette være bekkenløsning? eller er det annerledes? vanskelig å forklare hvordan dette kjennes ut men..noen som har lignende ubehag/smerter?? Er også en del øm/vondt i området rundt trusekanten.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 jeg er plaget med det samme.. man må stoppe og hvile. Det er ligamentbåndene, det gjør kjempevondt, men er ikke farlig. og heller ingenting man kan gjøre med det
Tyren78-09+12 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 ååhh..tuuusen takk for svar. Da vet jeg hvertfall hva det er! Håper det ikke blir sånn hele svangerskapet ut..hehe..er så deilig å være ut å gå tur nå på våren og sommeren. Jaja..får ta masse pauser og gå sakte heretter når jeg er på tur
ble_mamma_6august 09 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 det kan hjelpe litt på å gå korte steg, å rolig Jeg prøver meg frem ;p Hjelper på å bøye seg fremover oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå