Helann og lillebror Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 14 mndr og hiver dem nesten alltid på gulvet. Før hun begynte i barnehagen for 1 mnd siden spiste hun dem...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hehe, dette gjode min sønn også. Helt til vi ble skikkelig strenge (det tok helt av) og han fikk konsekvenser hvis han gjorde det. Nå gjør han det aldri lenger, og spiser alltid skorper...noe han alltid har gjort også. Jeg har aldri skjært de av.
2hærligegutter Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Her har vi skorper hvis ikke de er for harde, har ikke ordentlig med jeksler enda.
BEA-77 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Mini har spist skorper siden før han fyllte året. Fikk tidlig tenner og mangler nå bare 2-årsjekslene, så ikke noe problem med å tygge dem. Noen ganger ser jeg at han legger igjen skorpene, men når det andre er oppspist glir som regel skorpene ned også
Sunniva78 har to små Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Vel, her er det skorpene som går først, hehe... Spiser han lite en dag så er det bare å gi skorper... Tror han er litt motsatt av andre barn, for likedan er det med grønnsaker. De må han få til slutten av middagen, ellers skal han kun ha det. Blir som en dessert... Jaja, ikke alltid like lett å bli klok på disse små, hehe.
lille sprelle Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hun aner ikke forskjellen tror jeg! (13 mnd). Da hun fikk brød i starten var det strimler skåret av skalken. Gikk helt fint uten tenner det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå