Tommage♀♂ Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 http://www.superkul.no/smykker-ringer-282/grillz-95/ Hehe, er det muuulig? Har dere noen gang møtt noen med sånne? Det har ikke jeg. (heldigvis)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hjelpes for noe grelle greier.. Hvis jeg måtte bruke noe så måtte det nok blitt de der i bare rent sølv.. Da hadde det kanskje bare sett ut som jeg hadde overbleket tennene.. hehehe.. =)
Mor&barn Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 hahaha det må være noe av det styggeste jeg har sett Om jeg måtte velge, hadde jeg antagelig valgt den siste
♥♥♥ Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 snodige greier. har aldri sett dette nei. skulle jeg valgt, hadde det blitt pure silver grillz, men det er ikke aktuelt nei
Tommage♀♂ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 R&B Silver Grillz kan jo være noe til 17. mai? Hehe;p
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Haha, er det mulig?? Men, enig med hun over her R&B Silver Grillz til 17 mai om en MÅTTE ha valgt noe....
Ranveig R Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Haha, det måtte nok blitt Superstar silver grillz - den siste. Men det hadde snødd ein viss plass før eg hadde gått med noko sånt ;o)
klovnebukse Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde heller limt igjen munnen enn å vist meg med en sånn der!!! Men likte den sjakk-greia best av selve mønstrene, alt hadde vel sett sjukt ut i munnen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå