Gå til innhold

er dette teit å gi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

bor i 2mannsbolig. vi skal legge fliser utenfor huset, har kjøpt de inn sammen med naboen. nå er det ikke lenge til han som skal legge de kommer, og sambo er på sjøen. så naboen holder på å fjerne grus og planere ut utenfor hos oss også.

 

vil jo gi han en liten takk. det vanlige ville vel vært en flaske vin eller cocnac men nå vet jeg ikke om han drikker det. han er i slutten av 20 årene. så derfor tenkte jeg å gi han en 6-pkn øl.for det vet jeg at han drikker.og kanskje en pose twist. men blir det teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres bra ut jeg, vil nok bli glad for det om han drikker øl. Blir jo litt som god drikke for de som ikke liker vin. Topper du med en pose twist tipper jeg han blir glad...

Skrevet

takk for svar :) ja det må jo være kjedelig å få noe man ikke liker. så da er jeg jo safe med øl.

 

vil gjerne høre flere meninger om dette

Skrevet

høres bra ut! men hva med å gi noe som passer til da? chilinøtter feks? eller en stor pose pottis og en boks med hjemmelaget dip? :)

Skrevet

De fleste jeg kjenner er 20-28 år, og ingen jeg kjenner liker vin! Så hadde satsa på øl i stedet!:P Spesielt siden du vet han liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...