bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 bor i 2mannsbolig. vi skal legge fliser utenfor huset, har kjøpt de inn sammen med naboen. nå er det ikke lenge til han som skal legge de kommer, og sambo er på sjøen. så naboen holder på å fjerne grus og planere ut utenfor hos oss også. vil jo gi han en liten takk. det vanlige ville vel vært en flaske vin eller cocnac men nå vet jeg ikke om han drikker det. han er i slutten av 20 årene. så derfor tenkte jeg å gi han en 6-pkn øl.for det vet jeg at han drikker.og kanskje en pose twist. men blir det teit?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Synes det høres bra ut jeg, vil nok bli glad for det om han drikker øl. Blir jo litt som god drikke for de som ikke liker vin. Topper du med en pose twist tipper jeg han blir glad...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 takk for svar ja det må jo være kjedelig å få noe man ikke liker. så da er jeg jo safe med øl. vil gjerne høre flere meninger om dette
mayaya Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 høres bra ut! men hva med å gi noe som passer til da? chilinøtter feks? eller en stor pose pottis og en boks med hjemmelaget dip?
klovnebukse Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 De fleste jeg kjenner er 20-28 år, og ingen jeg kjenner liker vin! Så hadde satsa på øl i stedet! Spesielt siden du vet han liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå