It's all about me Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 På både Haukeland og Voss fikk jeg time 14 og 13 dager over termin. Det er begge steders grense (eller Voss har 12, men det var en søndag). På Voss ble jeg også satt igang den dagen.
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Her på Lillehammer er det overtidskontroll 7 dager over termin!
-MtG- Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 På ahus er det 14 dager som er vanlig. Jeg fikk 11 dager over siden jordmor mistenkte stort barn i magen.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg fikk time til kontroll på sykehuset 1 uke over termin i Kongsberg.. =)
melkekua™ Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Med første fikk jeg time 11 dager over ul.termin. Ble satt igang dagen etter. Andre kom av seg selv 8 dager før termin.... Denne tredje gangen skal jeg til overtidskontroll 7 dager over termin (hvis det blir aktuelt), men tror det er fordi jeg gikk så lenge over første gang (langt over menstermin, som visste seg å være den rette terminen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå