Gå til innhold

Andre som er på slankern her? Tips mottas med takk;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5 kg som jeg SKAL gå ned før sommeren. Trener 1 gang i uka og jogger minst 2 ganger i uka men dette har jeg holdt på med noen mnd uten å se det på vekta. Så nå tenkte jeg å gå mer drastisk til verks.

Den siste uka har jeg gått på en lavkarbo-diett jeg fikk av min mor ( ganske frekt når jeg tenker på det egentlig for er ikke tjukk, bruker 36/38 mot før graviditet 34/36;))

Til frokost spiser jeg en omelett av 2 egg med litt sopp og tomater eller cottage cheese og cherrytomater. Spiser salat med litt skinke til lunsj og til middag spiser jeg kylling/fisk/svinekjøtt med litt ris og masse salat. Spiser en youghurt og litt nøtter til mellommåltid.

I helgen koser jeg meg med et eller to glass rødvin både fredag og lørdag og litt sjokolade også, ødelegger jeg alt da??

Har dere andre tips til hva jeg kan spise? Er ikke helt på det Nutrilette/Herbalife greiene, har mer troen på sunn mat... Noen andre her som er på slankern? Hva spiser dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg prøver og prøver, men det går tregt gitt.. så har vel ikke noen egentlige tips.

MEN, 1 glass rødvin innholder 108kcal, så hvis du drikker 4 glass i løpet av en helg så blir det altså 432kcal som er mer enn hva du får i deg av en normal middag.

100g melkesjokolade innholder 550kcal(!!). Så hvis du ikke ser resultater, så kan det være en lur ting å kutte ut/ned på disse..

Skrevet

Aiaiai, så mange kalorier!! Spiser ikke mange bitene sjokolade men får kanskje kutte vin og sjokolade til en dag i uka da;(

Skrevet

Ja, samme som her da :P

Jeg har den stygge vanen at jeg spiser for lite jeg.. Blir fort bare frokost, middag og kvelds her. Og litt for mye søtsaker i helgene ;)

Skrevet

Heisann:)

Jeg går faktisk på grete roede kurs, har gått ned 11 kg fra 10 februar i år. det som jeg har gjort da er å spise lite, men oftere. spiste som dere lite, frokost, middag og kvelds, pluss en hel haug med godis i helgene..hehe..har 5 måltider om dagen, frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kveldsmat.pluss, 3 frukter, masse grøny og masse vann. de første ukene gikk jeg ned 2-3 kg, nå har det stabilisert seg til 1 kg i uka, er det som er sunnest.

spist mindre pasta, er mye karbo i det, samme med ris og potet...

har og trent 3-4 ganger i uka, men nå har det blitt litt dårlig med det da jeg har begynt å jobbe..hehe..,men går fortsatt ned 1 kg i uka:) så det går egentlig ut på å spise ofte, men lite, du kan spise akkurat det du vil, bare begrense seg litt, og mindre godis i helgene.

kom med spørsmål hvis du lurer på noe:)

lykke til

Skrevet

Vet ikke om det er ketolyse du bruker, men ut fra det jeg kan om lavkarbo så spiser du for lite fett. Det er enten kutt av karbohydrater ELLER fett som gjelder ved slanking, ikke begge deler. Så når du spiser lavkarbo må du øke fettmengden. Høres sikkert rart ut, men slik er det. Stek i smør, bruk sæterrømme og fløte, ost, nøtter, laks, kjøttdeig osv. Jeg skal også begynne på ketolyse fra onsdag og fram til sommerferiestart, siste innspurt inn i bikinien :-) Jeg veier 64 kg, ønske å gå ned ca 5.

Skrevet

Hmmm, ikke peiling om det er ketolyse jeg bruker;) Moren min abonnerer på Tara og kom med en diett hun syntes jeg skulle prøve;) Må nok undersøke litt mer rundt dette...

Skrevet

Ketolyse fungerer i alle fall, min samboer har gått ned 30 kg på 6 mnd. Anbefaler deg å se på ketolyse.no og lavkarbo.no, og så bør du kjøpe boka som de har på ketolyse.no, evt låne den på biblioteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...