A1exandra89 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei! Lurer på om hva dere andre tenker på om småturer 2 mnd etter fødsel? Jeg og samboer + hans brødre og far, har kjøpt biletter til Green Day konsert i oktober, jeg har termin 16 august, så engelen er ca 2-3 mnd når vi drar, så vi tenkte å ta tog med hele familien, bli en helg i oslo så det ikke blir så slitsomt for babyen å reise, tog hjelper for da må hun ikke ligge hele tiden:) er vel egentlig det at jeg har litt dårlig samvittighet for å dra på konsert, er svigers som sier jeg også må få være med, (er jo kjempe fan!) så derfor vil svigermor være med og passe babyen 3 timene vi er på konserten, så reiser vi opp igjen fra oslo(til sunndalsøra,5 timer på tog) neste dag. Hva syns dere om dette når babyen er en 2-3 mnd? hun vil jo være med meg hele tiden, bortsett fra 3 timer på konsert, burde jeg ha dårlig samvittighet?? vi reiser slik at det blir best for henne.
AngryBird Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Kos deg på konsert du:) Babyen klarer seg fint 3 timer uten deg:D
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er enig med Luciphine. Når dere tilpasser hele turen rundt henne (som dere selvfølgelig bør gjøre) så klarer ungen seg fint 3 timer sammen med bestemoren sin. Kos deg på konsert du!
MorStine+jente09 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har selv kjøpt billetter til konsert når nurket er rundt 4 mnd gammelt, men denne konserten er i london da. Jeg og sambo som skal på konsert, men vi tar med min stesøster og nurket til london, og på den måten slipper å stresse med å komme fort hjem igjen. De timene vi er på konserten, vil min stesøster være igjen på hotellet med nurket og passe henne. Resten av turen koser vi oss i lag alle sammen Merker selv at jeg både gruer og gleder meg til dette, men at det vil bli en både en fin opplevelse og god erfaring for meg som mor.
MathildeC Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Bare dra, så absolutt!! Du er med babyen din nesten hele tiden, som du sier, og det er en glimrende anledning til å øve seg på å reise med babyen (siden du har så mange med deg, som kan hjelpe). Tre timer på konsert har du bare godt av, og babyen vil ha det fint hos svigermor!! Vi dro på biltur til Kristiansund, på hyttetur, da jenta vår var 4 uker. Det gjorde oss alle tre veldig godt. Jeg var smådeprimert etter fødsel og for meg var det kjempebra å komme til et annet miljø.
A1exandra89 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2009 Okay! tusen takk for svar:) Hjalp på litt! tror kanskje det blir godt også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå