♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har depresjon, men bruker cipramil, så dette går bra. Men føler av og til det kunne vært godt å snakke med andre i samme situasjon. Jeg er også alenemamma til en gutt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Det er vel alltids noen som har behov for å snakke med andre i samme situasjon. Min erfaring er at man gjerne "bruker hverandre opp", når man hele tiden (ikke misforstå) skal prate om hva som sliter på hverdagen, istedenfor å vinkle det over til noe positivt. Jeg er ikke deprimert, nå lenger. Jeg var nok i en grøft og kava for et par år siden, men kravla meg opp. Enkelte dager kjenner jeg at jeg bikker over kanten, og akkurat da hadde det vært fint om ikke alle blåste av det ;o)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Ja, jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har ikke noen venninner som er i samme situasjon som meg. Det virker som alle er lykkelige og har det bra. Ikke misforstå, jeg er også lykkelig, men innimellom kan jeg få depresjoner. Hadde vært kjekt å komme i kontakt med noen som er liknende situasjon
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Det kan jo hende du har det, du bare vet ikke om det? Har du ikke sett reklamen? ) Men fra spøk til alvor, om du har lyst så send meg gjerne en pm! Jeg er mer enn åpen for nye bekjentskaper!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Kanskje jeg sender deg en PM- hadde vært godt å ha en å snakke med
♥♥ M ♥♥ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Da har jeg sendt deg melding Flere som vil ha kontakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå