Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg endelig svar på morkakeprøva jeg tok for 6 uker siden. Alle prøver var normale og ingen tegn til sykdommen min sønn har! Så endelig kan jeg begynne å glede meg over dette svangerskapet. Jeg har hele tiden tenkt "hvis det blir noe av da" når jeg har tenkt på dette barnet, for hvis dette barnet var like sykt som min sønn (og det var det 25% sjanse for at han var) ville jeg ikke bært ham fram. I morgen skal jeg på ordinær ultralyd, og håper virkelig alt annet ser bra ut.

Og, barnet i magen er en gutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! må være en utrolig lettelse kan jeg tenke meg!

 

og lykke til på UL imorgen!!

Skrevet

så bra:).Gratulerer med gutt:)).Jeg fikk svar på fostervannsprøven i dag,og der var ingen kromosomfeil:).Men kunne dessverre ikke sjekke noen arvelige sykdommer med fostervannsprøve,men men..Er ikke bekymret jeg:))Har på følelsen at alt er bra:).

 

Er en gutt her også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...