septbaby09 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 trenger litt hjelp her ble en gutt på oss, hadde vel egentlig jentenavn klart, men ikke bestemt guttenavn ennå
FlightlessBird Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 jeg har en Adrian og en Oliver fra før =) Ellers liker jeg veldig godt Julian, Max, Jesper, Maximilian og Fabian! Har du noen jentetips til meg da? Forventet en gutt her... men var visst ei jente =)
A1exandra89 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 William og Ask syns jeg er fine guttenavn. Julian er også en favoritt. Fredrik er også fint. Jeg skal ha jente, hun skal hete Ellie, ikke helt sikker på mellom navn enda, men muligens Othelia eller Sofie:) Liker også sara, amanda, lilly, og Amelia Noen som har tips på mellom navn til meg da? Førstenavnet er Ellie:)
septbaby09 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Takk for tips:) Vi hadde tenkt oss en liten Emily her he he,men det får kanskje bli neste gang:) Gøy å få begge kjønn da:) Hadde liksom forestilt meg jente, så blir jeg plutselig guttemamma, det blir spennende..
FlightlessBird Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Ja, utrolig koselig å få begge kjønn =) Også får ho to tøffe storebrødre, det er jeg veldig glad for! Du må glede deg til gutt, de fargene jeg ser de har til gutter nå er jo kjempefine... så det blir jo utrolig staselig å kle opp tassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå