1mor3barn&1000ideer Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 -du står å rugger på handlevogna -du blander navna til barna dine
Holly❄️ Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 eller når du konstant glemmer igjen bilnøklene i handlekurven, fordi du er så opptatt av å passe på så ungene ikke flyr ut på parkeringsplassen.. og står og leter i hver eneste lomme, før noen kommer ut og spør om jeg mangler nøklene... Hahaha, når skal jeg lære??
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 når du holder på å ta en 2'er bleie på eldste som bruker 6'er bleie når du begynner å skjære av skorpene på dine egne skiver.
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Bruker dine barns navn på venninner når du endelig får tid til å se dem... Jeg brukte til og med min manns navn på svigermor. Da er du sliten altså!
Blue Lady Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 - Når du ber voksne folk du ikke kjenner om å ikke gå i søledammer
Mammapudding Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Haha Blue Lady, har du gjort det? - Når du er halvveis til skolen og begynner å lure på hvordan du ser ut fordi du glemte å se deg i speilet før du gikk hjemmefra og er glad du sjekker i bilspeilet fordi du har nugatti på kinnet
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 - du tar med deg en god håndfull servietter i kantina på jobb. Og du har bare hentet en kopp kaffe...
Mamman til Alida J. Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 -når du for en gangs skyld er alene på shopping,og får panikk da du tror vogna er borte.......
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 - når du sier "Se! En kattepus..." til svigerfar når nabokatten kommer tuslende inn i hagen.
Piri Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Heheheheeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Trodde jeg var alene om sånt, jeg. ....når du halveis til jobb oppdager ungen i baksetet. ....når du hysjer på voksne folk som skravler. ....når du spiser 4 halve skiver med makrell i tomat til lunsj og håper folkene i barnehagen tror at ungen elsker roastbiff med rødløk. ....når du er alene på shopping og automatisk svarer oppgitt jaaaaaaa på all mamma-roping.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 kom med mer;) --- når man rugger på barnevognen uten barnet oppi --- når man rugger på barnevognen når andre barn gråter --- når du ikke har tid til å gå på do hele dagen --- når du i søvne kan gå ned trappen, inn på kjøkkenet, lage en flaske, tusle opp igjen og sovne. --- når du deretter våkner og ikke kan skjønne hvorfor barnet enda sover. --- når du hopper opp av stolen og løper å henter papir når svigerfar nyser --- når du ser kjærlig på samboern og sier; nei, men vennen da... Det går bra, vil du ha en borteaua nuss?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 -- når du endelig får tid til å ta en tur på byen for så å finne ut at du tok med deg stellebagen istedenfor vesken når du finner bleier i den og ikke den ekstra lebestiften.
♫♪♫mine nydelige små ♪♫♪ Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 -Når du sier "du frøken!!!" til svigerfar med oppgitt tonefall. -Når du kaller nevøene dine frøken også...og de fleste andre. (Vi har ei lita frøken for de som måtte lure på det..)
Nyttårs barn Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 Når du omtaler deg selv som mamma overfor andre mennesker. Fx "bare vent litt, så skal mamma hente noe"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå