Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal ha mensen om 3 dager. Jeg tror jeg kanskje kan være gravid...selvom jeg går på p piller... Bør jeg teste samme dag jeg forventer mens eller bør jeg vente en uke? (hvis den ikke har kommet da) er det mange som følte seg oppblåst de første ukene? eller første måneden? Det ser ut som at jeg er gravid likssom... Magen fungere fint (tenker på toalettbesøk ogsånn) Ei venninne lurte på om jeg var det her om dagen. Men jeg vet ingenting før mensen evt kommer eller ikke....
Nov79 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Hei, Du kan teste deg på første dag hvor mensen uteblir. Altså om 4 dager hvis mensen din ikke kommer om 3 dager. Jeg var ikke noe oppblåst de første ukene, men er jo mulig det er vanlige mens symptomer du har?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Har vært veldig kvalm på kveldene... Har spist mer enn normalt i det siste.. Har også vært veldig svimmel og trøtt.. Det er vel de "riktige" symptomene...?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Det kan like godt være normal mensen eller jernmangel. Men om du tror du er gravid kan du tidligst teste om 4 dager.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Du bør vel slutte med p-pillene om du mistenker graviditet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Har hørt det går bra å gå på pillene.. Det er jo ikke mange dagene igjen på brettet.. så jeg tar brettet ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå