♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hva sko bruker dere? Her får jeg kun på meg Adidas slippers, et annet par sandaler og Merell skoene mine. Lurer på å kjøpe meg et par nye, men må jo såklart finne bruk for de etterpå også... Men har bare 5 uker til termin, og satser på å føde før så...
SolstråleneMine<3 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Du er ikke alene! Jeg har masse vann i kroppen selv.. Får kun på meg to par sko, og tilogmed de får jeg gnagsår av. Resten av kroppen er også full av vann. Noen ganger klarer jeg ikke engang å knipe igjen hendene. Vi får trøste oss med at det ikke er lenge igjen, og at alt vannet forhåpentligvis utgjør en stor del av vekten Håper i alle fall jeg som har gått opp mange kilo
Line3 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg passer kun joggeskoene mine. Til og med adidas slippersene er blitt altfor trange. Kjøpte meg sorte sandaler nå, tror det var på eurosko, til 399,-. De har tre-fire reimer over fotbladet, og tre rundt ankelen. M.a.o kan de stilles inn og ut som du vil, og vil derfor passe etter fødsel også. Jeg har brukt de til hverdags og bryllup, veldig allsidige - synes jeg da
septemberpiken Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Har kjøpt et par nye sko for noen uker siden jeg, men nå er det slutt på å bruke dem også, og jeg trasker rundt i mammas crocs! Jeg som aldi skulle ha crocs på mine ben, men men... noe må man jo ha på føttene også...
Anita*født* Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Jeg joiner dere meg vann i beina,for det er stort sett de plagene jeg hatt....Nå er det kun sandaler som går på beina..Forventer at det øker på og som sist må raggsokkene på siste 2 uker.. *ler*
AdrenaLine Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hehe, merket dette først i går kveld. Lang dag på jobb i dag og, men hadde en anelse så hadde med sandaler i sekken. Bra det snart er sommer dere!! Ellers må jeg nok også ta av meg forlovelsesringen nå... Blir trangere og trangere for hver dag, men heller av nå enn å bli nødt til å klippe den av senere... Tror gubben har forståelse
ღminmaibabyღ Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 uggs er tingen, det er ikke pent men gud så behagelig
AdrenaLine Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Er ikke Uggs fryktelig varmt nå? Ville vært redd for å gi hjem til fotsoppen jeg...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Fikk ikke på meg skoa her i forigegårs, og de skoene er STORE innvendig, alltid følt de er et halvnummer for store på foten. jeg tenkte at jeg hadde tatt på meg litt tykke sokker (men, det var jo sommersokker-tynne ankel sokker jeg hadde tatt på) så nå er det crocs som blir brukt. Har termin om 4 uker, og denne siste uken har jeg virkelig EST ut, tærne er kortere, og fingrene ser ut som pølser. jeg ble litt glad, for nå nermer det seg snart 30 kg pluss!!! o-hellige, skal si det ikke har vert sparsomt med vektoppgang denne her gangen heller nei.. så all antydning til vann, gjør meg "lykkelig" da er det iallefall iikke KUN fett som sørger for vektoppgang..
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde mye vann nå nylig fra ca uke 30...er i uke 35 nå og ha siste ukene drukket forferrdelig mye vann og ikke noe med sukker i...bare vann...minst 2 liter om dagen. Dette resulterte i at vannet faktisk forsvant en del...så jeg vil anbefale til dere med føttene fulle av vann...drikk meeeer! Og ha beina høyt.
Dolly Duck Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 Hei miss fat. Jeg skal ikke kommentere vann i beina, men at jeg har gått gravid samtidig med deg før. Det er litt morsomt at vi har hatt termin så tett mot hverandre tidligere, og har det igjen... Vi fikk ei jente 08. februar 2008 (kom med hastesnitt 3 uker før termin), og har nå termin igjen med en gutt 15. juni (som skal ut med keisersnitt 5. juni dersom han ikke kommer før) Så her er det også to tette barn! Masse lykke til til deg!!! =D
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Masse vann i kroppen her også Var i bursag forrige lørdag og når vi skulle hjem fikk jeg ikke på meg støvlettene! Så da måtte jeg dra hjem uten sko på beina! Flaut, he he;) til og med sandalene mine som jeg kan justere begynner å bli trange! 10 dager til termin nå, så gleder meg til vannet skal bort;)
ღminmaibabyღ Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 nå er jeg nesten bestandig kald på beina, men ekte ull regulerer varmen noe synes jeg. Jeg bor i disse skoene og jeg hare aldri hatt sopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå