Gå til innhold

Stress på jobben. Hvilke rettigheter har vi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med stive muskler som fører til konstant hodepine og det som følger med det.

Jeg gikk til naprapat rett etter jul hvor jeg måtte ha 4 behandlingere à 500.-

Nå begynner musklene å bli skikkelig vonde igjen og almenntilstanden er ikke særlig god.

Det jeg lurer på er om man har krav på å få dekt hele eller deler av beløpet til behandlingen når plagene er en direkte konsekvens av arbeidsforhold.

Håper noen vet=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det hadde vært kjekt å vite, gitt! Men tror ikke det er så veldig sannsynlig, igrunn.

Jeg har vært hos kiropraktor 2 ganger i uka i 1 1/2 mnd, til 300,- gangen. Etter det går jeg "kun" 1 gang i uka.... det er relatert til jobben, pluss ymse senebetennelser som jeg nå skal utredes for, og kanskje operere.... hmpf

og ironisk nok, jeg jobber på legekontor!

Skrevet

Dytte

Skrevet

Fysioterapauten til mannen min sa at det i utgangspunktet var arbeidsgiver som skulle betale for hans behandlingar sida det var jobb relatert at han har fått senebetendelse. Det kostar 350kr gongen og han var der opp til 3 gonger i uka. Fysion sa at det burde vera fleire bedrifter som forsikrar seg mot slikt så hadde arbeisdtakar fått betalt for det i fleire tilfeller enn per i dag. Han har ikkje spurt arbeidsgiver om å dekke for han men nå skal han på møte med NAV og fastlegen og arbeidsgiver om nokon dagar så får me sjå om det kjem opp der.

Skrevet

Man har ikke rett på å få slikt dekket - de som får det får det som et ekstra gode fra arbeidsgiver.. Arbeidsgiver kan like fort snu på det og si at det er DU som har et problem som ikke takler jobben....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...