Gå til innhold

go!123


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Er nysgjerrig på dette... Trenger å kvitte meg med noen kilo, så hvis noen har erfaring med disse produktene vil jeg gjerne høre =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk ned ,men til gjenngjeld har jeg fått tilbake kiloene og + at jeg har tatt skade på spiserøret av det. Legen sa at det går utover spiserøret reflux kalte han det .

Skrevet

Go!123 smaker dritt! Ja,det fungere de første ukene. Kroppen kvitter seg med vann og avfallsstoffer. Men når du er ferdig med denne så legger du på deg igjen,og ofte mer enn det du har tatt av deg.

 

Jeg sverger til riktig kosthold og mosjon jeg da! Alfa omega.

Skrevet

HI her.

Takk for svar! Tror jeg ikke prøver dette da, produktet virket så uskyldig og gjennomtenkt liksom. Har begynt å trene mer og spise mindre. Håper det gir resultater =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...