Gå til innhold

UL i dag viste meg et bankende hjerte!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så til tross for blødninger/mørk utflod i 10 dager og sterke menssmerter så har lille mini kloret seg fast=)

De sier jeg er 8+3 eller 8+4 i dag...jeg satser på 8+3 jeg=)

Så da flytter jeg termin dato til neste UL som da blir den ordinære!!

Vel...da henger jeg her inne sammen med dere og føler meg trygg på at jeg når både 2 & 3 trimester=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi oi, så flott. Må bare si at jeg var på ultralyd pga blødninger for en uke siden. Var da 7+5. De sa at jeg skulle komme tilbake for ultralyd i uke 8+5 for ser man et bankende hjerte på ultralyd da er sjansen for spontanabort redusert til 2 %! Så du kan nok med stor sannsynlighet puste ut og glede deg til et langt svangerskap!

Skrevet

gratulere so masse..kjeme te å få en hektisk kvardag du no te jul!!

Skrevet

Tusen takk=)

Hektisk blir det vel, men pytt pytt.... det går nok så bra=)

Hvorfor er du innpå her forresten "2små har eg no?" Mer i magen??

Skrevet

nei,e no innom engong i blandt å kika..

meir nei,e du gaaallll..skakje ha fleire ej.å gå gravid e ett mareritt å fødselen me ne L. gjekk so fort atte ej vart litt skremde,sjøl om den va bedre enn me ne T.ej he no fundert litt på å få en attpå klatt,mn han C vill ikkje de.å ej e igrunnen gla ej ikkje skal ha fleire,for trur ej he nok me dei to ej he...

Skrevet

Det var veldig hyggelig lesning:) Har fulgt med deg og forstått du har væt litt nervøs og usikker noen dager.....men godt og høre alt så fint ut. da er det bare og nyte resten av "rugetiden"

jeg var på UL i dag og så et lite bankende hjerte, stort øyeblikk:)

Skrevet

Gratulerer:) Så gøy.

Ser at du også skal bli trebarnsmamma. Spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...