Ranveig R Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Er det nokon som har opplevd at barnet får slimete, grøn diaré i etterkant? Jenta vår var dårleg i magen (blaut avføring, ikkje slimete) i eit par dagar før vi oppdaga mark. På fredag fekk ho "ormekur", på laurdag fant vi berre døde mark i bleia, avføringa var fastare enn dagane før ormekuren, på søndag var avføringa normal igjen. I dag har ho hatt fire bleier med grøn, slimete diaré, så då lurar eg på om det kan ha noko med marken å gjere eller ikkje. (Skal på utredning for laktoseintoleranse og cøliaki, har kutta ut melk pga gul diaré, blei bedre, så kom marken og no grønt slim. Håpar det er ettervirkningar av marken og ikkje enno eit cøliakisymptom...)
Ranveig R Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2009 Ingen andre som har hatt småmark i hus?
Ranveig R Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Siste forsøk, no skal eg heller innfinne meg med at det ikkje er andre som har erfaring med småmark her ;o)
winneboo Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Har erfaring med småmark desverre. Men har aldri opplevd at avføringen har forandret seg. Så ut ifra mine erfaringer så vil jeg tro det kanskje har noe med laktoseintoleransen og ikke marken. Hatt mye mark i hus men avføringen har aldri forandret seg av den grunn.
solei Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Heller ingen forandring av avføring her heller. Men nå er jo tablettene veldig sterke ...så kanskje din reagerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå