Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Sønnen vår kan bli helt vanvittig grinete og trassig på vei hjem fra barnehagen. Synes det er fælt, ingenting jeg sier eller gjør roer ham ned. Det kan gå en time fra vi drar fra barnehagen, hylende, til jeg har fått han inn og han har roet seg hjemme. Han elsker å være i barnehagen og leke...bra det, men det føles ikke noe moro at han ikke vil være med hjem... Er det andre som har opplevd dette, og kan komme med noen trøstende og hjelpende ord?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Noe lignende med sønnen min, han vil gjerne hjem, men er usannsynlig grinete og sur. tror helst det er trass her hvertfall, Han kan være blid som ei sol, for så i neste øyeblikk slenge leken rundt fordi han ikke får vilja si eller ikke klarer noe. Han blir 3 år 17. Mai
Fiskestang Skrevet 6. mai 2009 #3 Skrevet 6. mai 2009 Har samme problemet her.. Har desverre ingen råd å gi, men kan si at vi er i samme bås i hvertfall. Jeg tror det er trass. Håper det
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Trøtt, og da blir han trassig. Eneste trøsten er at det går over. Tror det er mange som sliter med det der.
Micropus Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Kan skrive under på denne her også! Sønnen min er superglad for å se meg, når jeg henter han. Men i løpet av sekunder blir han den værste 2 år og fem måneder gamle gutten som kan tenkes:-( Han elsker barnehagen, og det er ingen problemer på morgenen, men på ettermiddagen er han sliten og blir trassig for ingenting!! Jeg får stadig høre at det er helt normalt... fattig trøst, spør du meg. Men han blir jo eldre og tåler mer etterhvert.
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Jenta vår var sånn en liten periode, men det ga seg. Men hun er fortsatt grinete og får raserianfall ofte på ettermiddag/kveld. Er nok trass, men blir verre når hun er trøtt! Er han sulten/tørst når du henter han? Jenta vår pleier å spise og drikke litt på vei hjem, litt rester fra matpakka:) Hun blir 3 i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå