septbaby09 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Da var det gjort:) det ble en gutt, frisk og rask:) det var gøy å se.
Kassie Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Gratulere, så morro. er gutt på meg også, er så stor stas å se dem på ul.
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer begge to. Skal også mest sannsynligvis ha gutt. Vi er en såkalt jentefamilie, så det blir fint å få en liten gutt
Jahoo Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Måtte smile litt her.. I vår omgangskrets betyr guttegutt en som er homofil Sorry, måtte bare si i fra.. Gratulerer så mye!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Gratulere så masse med en liten prins. Vi skal også ha gutt.. Er bare så utolmodig om dagen. Vil helst føde nå og hilse på den lille he he.. Men får vel bare smøre meg med tolmodighet.. Termin den 18 sept. )
septbaby09 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 takk takk,ja det var gøy, fikk et rask blikk av en liten guttetiss, så hun trodde absolutt det var en gutt. Hadde egentlig regnet med jente, så ble litt overasket, men gutt blir stas, mye jenter ellers i familien. Baby 09, jeg har termin 19 september he he. Har du kjent mye liv? Kjenner ikke noe helt konkret jeg, usikker. Men hadde livmoren foran da
solstråle - 83 Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Gratulera så mykje. Vi og skal ha ein gut Det var ingen tvil. Mannen hadde til og med sett det før vi spurte..hehe... Eg var 5 dager lenger på vei og termin blei satt til 18 september...
mamma&piratene Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Grattis m gutt i magen! Hi hi har du livmoren forran du ja ....
septbaby09 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2009 Takk, og gratulerer til deg/dere også Du/dere med termin 18 eller 19 september, hvem dag er dere her på barnimagen?? skjønner ikke noe, jeg har helt ville uker føler jeg, med min gamle termin 29 sept snur ukene på søndag og var da i uke 20+2 igår, etter ul ble termin ifølge jordmor 19 sept, og hun skrev 20+4 igår på papirene. men forandret ikke dato i papirene som er 21 september ifølge siste mens. Det var tidl ul i uke 12 som gav termin 29... blir så forvirret... hvilke dag jeg skal søke permisjon utifra??!!
Tea1 Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Hei,du må søke permisjon fra den siste ul[19.sep].Jeg har termin 16.sep og er 20+6.Skal også ha gutt.
solstråle - 83 Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Hei Septbaby09 Eg har termin 18 september. Det betyr at i dag (onsdag) så er eg 21+0
solstråle - 83 Skrevet 6. mai 2009 #12 Skrevet 6. mai 2009 hei igjen Gløymde jo å svare på det egentlige spørsmålet ditt. Du skal søke permisjon ut fra UL terminen. Du skal få eit eget papir frå jordmor/lege (som dei har fått fra han/ho som tok UL) som er bekreftelse på termindato. Dette papiret skal NAV ha. Dei skal nemlig ikkje ha nokon av dei opplysningane som du fekk ellers på UL. (Som mål ol) Håper det ikkje blei alt for invikla setning.
septbaby09 Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2009 Takk for svar. Så neste gang jeg er hos jordmor får jeg dette papiret da el? som jeg da leverer hos NAV??
solstråle - 83 Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Det var det jordmora fortalte meg sist eg var der. (1 veke før UL). No skal eg til lege på mandag og skal spørr om dette. Rekner med at det er ho som mottar dette frå KK siden ho sende henvisninga. Dersom ho sier noko anna så skal eg gi deg ein lyd. Det er nemlig mitt første svangerskap så prøver å få med meg mest mulig av dette praktiske som må ordnast med paipr ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå