1gang09 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 for lille gutten har ikke sparket så mye nå som han pleier, kan det være fordi han er sliten eller? Jeg har merket han hverdag men ikke så mye som for noen dager siden. Jeg er litt urolig for at noe kan være galt med han eller at det skal gå galt:( er ganske sliten selv om dagen så jeg tenker det kan være noe sånt også jeg da.
kamillaen Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 prøv å slapp av:) er som regel bra,men er du veldig bekymret hadde jeg ringt jordmor for hu kan betrygge deg enda mer enn noen her. Husker 1 min var jeg konstant bekymret,er mye det nå å...men har ei flott jordmor som roer meg ned..Ingen gravide skal måtte gå engstlige,så har du ingen fast jordmor så kan du ringe på føden å spør om å snakke med ei:) Lykke til:)
1gang09 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 tok meg en varm dusj og slappet av, og lå på sofaen her, da sparket lille vennen kjempe masse, så til og med bevegelse utenpå magen for første gang, så dette lover bra:) blir en fin kveld allikevel:) Var nok bare at han sov og slappet av han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå