Gå til innhold

Uke19 jenter, hvordan går det med magefølelsene? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter.

Ikm 8 eller 9, men tror nok at jeg kommer til å vente med å teste til 9. Men kjenner allerede suget etter å teste så jeg får bare se hvor lenge jeg klarer å holde meg, hehe;P

Symptomene er mange, håpet er stort og tiden vil vise:-))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crap! Greide ikke å la testen ligge i fred, måtte abselutt tisse på den. Har ikm i morgen, men testen var så tydelig negativ som den kan bli. Urinen var ganske utvannet, men det har vel lite å si. Det er like kjipt hver gang. Får håpe på februar baby i stedet.

Skrevet

Har en del symptomer, men det hadde jeg forrige måned også og da var jeg ikke gravid. Murrer, er trøtt, uggen og har en magefølelse jeg ikke hadde forrige måned. Håper Tester i morgen tidlig

Skrevet

Testet idag. JIPPI JIPPI! Jeg er gravid!!!

Skal bestille meg ultralyd om en uke eller to. Hadde svulst på morkake ved forrige graviditet, så nå må jeg følges opp skikkelig :)

Så nå er det bare å vente i spenning om alt ser normalt ut.

Merket symptomer allerede en uke etter eggløsning, og for noen dager siden var jeg ikke i tvil om jeg var gravid.. merket det i magen, og på humøret, og hyppig dogåing :) tidlige symptomer hos meg altså!! Hadde jeg forrige gang og. Denne gangen satser vi på et positivt utfall av graviditeten.

Lykke til alle dere endre og :)

Skrevet

ååååå!! gratulerer magefølelse!!! Det var koselig å høre! Dette er vel fortjent, lykke til!! Håper jeg følger deg på 1.tri.... :-)

Skrevet

åå gratulerer så mye magefølese :) =)

Skrevet

Gratulerer så mye magefølelse:D

Her kom tr i natt, og den var egentlig ventet.. Men har kjøpt meg pre-seed til neste pp, for jeg har lite el-slim, så håper spiren sitter da;)

Skrevet

Å, magefølelsen er så blandet akkurat nå!!

Har så mye mensmurringer og er kvalm! Og jeg fikk positiv test i dag tidlig. Er på dag 32 eller 36, (fikk sent el)

Jeg tør liksom ikke håpe helt ennå, siden jeg har mensmurringer så det holder. Og jeg hadde en kjemisk graviditet i januar...

Men jeg krysser fingrene for både meg selv og alle dere andre :o) :o)

Gratulerer til dere som har testet positivt, og lykke til til resten!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner..! Det er hyggelig..

Håper å snart se flere av dere i 1.trimester :)

Skrevet

En stor gratulasjon til deg :D:D Deilig at spiren satt for deg! :D

Her er jeg egentli helt deppa. Tok en QR test på mandag (klarte ikke holde meg lengre) og den var selfølgelig blendahvit.. Skikklig skuffa og lei meg ja!

Men IKM var/er idag.. å den har fortsatt ikke kommet. men jeg har di typiske mensmurringene og stikkingene i eggstokkane jeg får når jeg har TR.. Så vet ikke om det er verdt og kjøpe en ny g-test for å sjekke?

Har ikke ømme bryst engang lenger. så føler at alt håp er ute,nå synes jeg bare den dustete tanta kan komme så jeg får hevet meg i en ny pp :-)

Skrevet

Nu vel, det er nok ikke så sikkert at jeg er gravid likevel da. Fikk negativ test i dag, så nå er jeg veldig usikker.

Jeg må vente til i morgen eller lørdag å teste en gang til om tr ikke kommer. Innmari fortvilende situasjon...

Synd at QR testen din også var negativ da. Men mye kan jo skje på 3 dager! Mensmurringer og stikkinger kan være graviditetstegn også, men vanskelig å tyde hva som er hva...

Jeg hadde kjøpt en ny test og sjekket en gang til hadde jeg vært deg.

Lykke til denne pp, og om det ikke klaffer, så lykke til på neste!

Skrevet

Får krysse fingra ekstra mye både for deg og meg da :-)

Om ikke TR har kommet innen i morgen ettermiddag drar jeg på apoteket og kjøper en test.. men da tror jeg ikke at jeg kjøper en QR,er litt frista på å prøve en CB, men er så usikker på hvem som er mest sensitive.. har bare brukt QR før. Er bare redd for å få forhåpninger nå som jeg fant meg i at det ikke klaffet denne mnd..

Men takk for svar :-)

Skrevet

Jeg hadde senest ikm 7.mai, fortsatt ingen TR her! Men får bare negative tester. Så det har nok skjedd det som skjedde for to mnd siden, 6 dager forsinket. Nå har jeg noen rare sykluser isåfall: 1PP var 29 dager, 2PP var 34 dager, 3PP var 28 dager.. Denne er til nå 30 dager.. :-) Og jeg har ikke gått på pillen på et år! Jaja ;-) Må rett og slett ha oss hver dag hele mnd. ;-)

Skrevet

Hvilke graviditests tester har du brukt håpefull? Det er akkuratt det samme med meg, akkurat på datoen!! Jeg ventet og tr 7mai og ingen har kommet :( Skjønner ingen ting jeg!! Skal ta en ny vanlig cb test i mjorgen og vist den er nagativ også så ringer jeg til legen..

Gratulerer til dere gravide ovenfor her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...