Gå til innhold

Uke19 jenter, hvordan går det med magefølelsene? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er murringen gitt seg i to dager nå. Trøtt og uggen men ellers er formen normal! Kritthvit blank utflod, det pleier jeg sjelden å ha før ikm. Den mørkner litt til før mens liksom ;-)

Men men! Er det positiv test på onsdag, så er det helt supert! Hvis ikke, så prøver vi bare igjen.,. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært murringer, vondt i ryggen og trøtt siden noen dager etter EL. Har vært gravid 2 ganger før. Begge ikke planlagt. Siden det ikke var planlagt, så la jeg ikke merke til sympomene. Jeg visste jo ikke at jeg var gravid før TR ikke dukket opp. Derfor har jeg ikke noe sammenlikningsgrunnlag.

Dette er vår 1pp. Har IKM lørdag og tror jeg kommer til å teste allerede i morgen tidlig.

Når er din IKM M♥ ...håpefullツ??

Skrevet

Spennende:) IKM er tirsdag eller onsdag, eller torsdag. Tipper torsdag:) Testet digitalt på lørdag men den var negativ. Men så tror jeg ikke den er like følsom som strek-testene man kan tolke svakt... Håper;) Så, vi får bare se. Hvis jeg har fått tester i posten idag (har ikke sjekket enda), så tester nok jeg også imorgen tidlig! Hvis ikke må jeg nok pent vente til de kommer.

Er veldig spent.. Føler ikke jeg har hatt mye symptomer, men har vært veldig hard i magen (noe jeg aaaaldri er), slitt mye med hodepine siste uken, pluss disse murringene - bobling i sidene. Mensensmerter fra fredag tilogmed lørdag, nå er de nesten borte. Så vi får bare håpe....:)

Skrevet

Ja, veldig spennende. Vi har de samme sympotomene:)

Gleder og gruer meg til i morgen tidlig. Vi har jo ikke prøvd mer enn 1pp så jeg går ikke i kjelleren hvis testen er negativ. Men, hvis den er negativ hva er da alle disse symptomene? Kanskje bare innbildning. I så fall er innbildningens kraft stor her i gården.

Krysser fingre for oss.

Skrevet

For to pp siden så klarte min kropp å utsette mensen i seks dager ekstra, jeg hadde bøttevis av symptomer men ingen positiv test. Så kroppen klarer jammen hva som helst hvis du lar den tro det! ;)

Krysser fingre her og, lykke til og hold oss oppdatert!

Skrevet

Huff, ja.

Får håpe symptomene er reelle denne gangen.

Masse lykke til med testingen

Skrevet

hei hei.

har ikm torsdag eller fredag,håper det klaffer denne gangen.

men jeg har et symptom denne gangen som jeg ikke skjønner noe av,kanskje noen kan hjelpe.

har press i livmora,kjennes ut som det er dårlig plass til noe liksom.

når jeg blåser opp magen gjør det skikkelig vondt,akurat som om noe river i livmora.hva kan det være tro,noen med erfaring.

Skrevet

Vet ikke hva det kan være, men håper det skyldes at du har spire:)

Skrevet

håper også det er spire:-)syntes bare det var så merkelig.hadde sa i januar i 6+6.kan ikke huske at det kjentes sånn ut da.men vi har stått på som gale denne pp så håper det blir noe denne mnd.har så lyst å teste nå,men det er vel for tidlig når jeg har ikm på torsdag eller fredag.venter og håper:-)

Skrevet

CB har tester du kan ta inntil 4 dager før IKM;)

Skrevet

ja jeg har en sånn i badeskuffa:-)men vet ikke om jeg tørr teste...er det ikke lurt å bruke morgen urinen i såfall???

Skrevet

Jo, morgenurin hvis man skal teste før IKM. Jeg skal teste i morgen tidlig, 4 dager før IKM. Klarer ikke vente

Skrevet

Jeg skal teste imorra tidlig. Er kjempespent!! Har en god følelse denne gangen.. Har kjent noe i magen en uke nå.. er mye trøtt og litt kvalm innimellom. Har vært gravid tidligere, men aborterte pga morkakesvulst, så et barn er mer enn max ønsket nå altså! Er 2 pp denne gangen...

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Da er vi to som skal teste i morgen tidlig.

Masse lykke til magefølelse :)

Skrevet

Henger meg på her eg....veldig spent, men med litt blandede følelser...Hadde en blødning for ca en uke siden, og trodde det var en sa, men så stoppet det etter en times tid ca...(ikke fullt en time heller) Så nå er eg usikker...virka for mye til å vere festeblødning...

Symptomer eg har er;

trøtt (ekstremt)

litt småkvalm (gir seg visst eg spiser noe)

vondt i korsryggen (spesielt visst eg sitter en stund)

merkelig følelse helt nederst i magen/underlivet. Det brenner liksom...eller strekker....veldig ubehagelig, iallefal visst eg lener meg fram eller får noe press på magen.

Ømme brystvorter (er dette et tegn? Ikke bryst altså, bare tuppen;)

Venter tr mellom 3-6 mai, men stemmer best med 6 etter EL (har EL testa) Så vil jo vente med å teste til da....redd eg har hatt en sa og vil få positiv test uannsett, så eg kommer nok ikke til å hoppe i taket uannsett...

Wæææ...mest nervepirrende pp til nå ja!

Skrevet

Hei=)

Her er det ganske blandet følelser..... den ene dagen tror jeg at jeg er gravid, andre dagen ikke.

jeg har IKM ca. 09 mai og har bestilt tester idag, har bestillt tre stk så jeg kan ta en litt før også=)=)

Sånn er det.... testoman!!!!! hahaha=)=)

Skrevet

Her klaffet det nok ikke.. Har ingen symptomer, og testet negativt i dag :(

Men siden det er vår første pp, å ser jeg ikke så mørkt på det, hadde forventet det egentlig!

Håper virkelig det klaffet for dere andre;D

Skrevet

Magefølelsen min er ikke til å stole på. Har ingen symptomer, men nekter å gi opp håpet helt enda. Tror jeg er gravid, men tror det samtidig ikke. :/ Vanskelig dette. Håper håper... Har IKM på onsdag, har veldig lyst å teste, jeg har en test igjen fra forje pp. (Da tok jeg ni...oops ;) ) Men jeg tenker nå at om mensen kommer, trenger jeg jo ikke teste, og om den ikke kommer skal jeg teste på tirsdag. Reiser på besøk til foreldrene mine denne uken, og jeg vil ikke teste der. ;) Åh, tror kanskje jeg må be sambo og gjemme testen, jeg er ikke til å stole på når det kommer til graviditetstester. ;)

Skrevet

hei hiver meg på her..

Har IKM ca 9-10 mai.

Spent!!

Merker ingen symptomer, men det er kanskje litt vel tidlig?

når er det man kan begynne å merke de første symptomene?

klem klem

Skrevet

i dag kom mensen følelsen så i natt eller imorgen kommer jeg til å få mensen tenker e.. har ikm til torsdag, så den kan jo komme nå... har ingen tro på denne ppn...

veldig mang som har blitt gravide her inne nå, tror dette er en fruktbar mnd:) lykke til alle sammen

Skrevet

hei igjen,,,,

i natt kom tr på besøk, hadde det jo på følelsen men er alikevel skuffa... men men sånn er det vel, ingen sommermage på meg.

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Uff da.

Håper det klaffer for deg neste pp da :)

Jeg har ikm 7 mai og er nå 11 dpo. Ingen symtomer og regner med at jeg begynner å spotte i kveld eller i morgen.

Lykke til Jenter :)

Skrevet

Hei igjen:)

Da er testen tatt og den var "ikke gravid" Helt greit egentlig, siden jeg sluttet på pillen i april, kunne vel ikke akuratt regne med det gikk så fort!! ;) Hvordan har det gått med deg da?

Får vel bare vente på TR jeg da, regner ikke med det er vits å teste flere ganger når CG digital var negativ på "forventet mens idag", iforhold til hvordan det var når jeg gikk på pillen.

Skrevet

Jeg tetstet i dag. Ikke gravid. IKM 9.mai. Hvis ikke TR kommer innen 9.mai så tar jeg en ny test, men har ikke det helt store håpet nå.

Lykke til til dere som skal teste og til dere som har testet negativt. Neste pp sitter den:)

Skrevet

Testet nå, og den er negativ. Men - det er jo ikke morgenurin. Håper enda! Hehe. ;) Skal teste igjen imorgen, negativ da så er det bare å slappe av og vente på tanta...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...