Gå til innhold

Den UTRO jævelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var utro...

og jeg savner han så jævlig at jeg faktisk vurerer og ta han tilbake,selvom jeg ikke vil...

fanen...hvorfor skal dette være så jævla tøfft.

jeg prøver virkelig og si til meg selv,han har vært utro 1 gang,han vil være det igjen..men alikavel vil jeg bare ha han hjem igjen..

åååååå.. hvorfor ??!!!!!??!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør folk sånne stygge, dumme ting som ødelegger alt?

Skrevet

Uff, ikke noen særlig kjekk situasjon. Har du snakket med han, VIRKELIG snakket med han? Og funnet ut grunnen til hvorfor han var utro? Jeg tror at det har mye å si for om han kommer til å være det igjen. Og hva hans følelser er til det nå.

Angrer han? Viser han følelser når dere snakker om det(hvis dere snakker om det)?

Dersom du vurderer å ta han tilbake MÅ dere snakke. Ellers er det jo gjerne ingenting som forandrer seg? Situasjonen er den samme, og da er sjangsen stor for at det samme kan skje igjen.

For det må jo være en grunn for at han er utro, og den grunnen er vel viktigeste faktor om dere kan få det til å fungere igjen..

Håper alt ordner seg for deg uansett om dere blir i lag igjen eller ikke!

Skrevet

Det finnes en god tommelfingerregel med utroskap.

Innrømmer de og tilstår, så er det håp og ekte anger.

Har de vært det men ble ferska etter at de har holdt på, fyren er en kuk og han vil gjøre det igjen.

Skrevet

Det at han har vært utro 1 gang betyr IKKE at han vil være det igjen.

Skrevet

Jeg har nulltoleranse for utroskap. Om en i det hele tatt klarer å gjøre noe sånn mot den man er samen med, så bryr en seg ikke nok til at, og de fortjener ikke å være sammen med deg.

Mannen min har nøyaktig samme holdningen. Flørting er jeg heller ikke noe begeistret for, men det finnes gråsoner der føler jeg.. .Jeg har en god kamerat som jeg deler litt teit humor med, og mange har trodd at vi har drevet og flørta. Noe vi IKKE har gjort. Våre respektive partnere skjønner vennskapet vårt, og bare flirer med. Så der finnes det gråsoner i den forstand at ting kan kun være misforståelser også!

MEN så har vi gjengangeren som jeg var borti for 2-3 år siden nå... Hørte ikke fra han på 3 uker. Ikke tlf, ikke mail, ikke sms eller noen ting.. Når han kom tilbake så fortalte han meg hva han hadde gjort, men unnskyldte seg med at jeg hadde ingenting å være sur for, for alle kom til å være utro uansett...

Så mitt råd er: Drit i ham, åpne øynene og vær på utkikk etter et SKIKKELIG mannfolk som faktisk BRYR SEG om deg

Skrevet

De fleste innrømmer bare en gang, men det er ofte flere ganger de har vært utro. Press fram hele sannheten, HI.

Skrevet

Man trenger da ikke innrømme noen ting.

Jeg var utro en gang for 8 år siden og har ikke vært det igjen. Kommer heller ikke til å havne i tilsvarende situasjon igjen.

Skrevet

hvis han har vært utro, har jo dere et svakt/dårlig forhold rett og slett...jeg ville heller ventet til det dukket opp en som setter deg høyere enn det:-)

Skrevet

Man MÅ ikke være utro igjen, men jeg forstår jo frykten din!

Min mann har mer enn et par svinn på skogen, men vi har jobbet oss gjennom det, og det kommer ikke til å skje igjen. Jeg har sagt klart ifra, at han får unngå fristelser, og skulle de dukke opp får han heller si fra på forhånd sånn at jeg får kasta han ut før han gjør noe han vil angre på i ettertid.

Man har som regel ikke et godt/stabilt forhold dersom man er utro. Jeg har selv vært utro mot min eks, og vi hadde det grusomt!

Nå er jeg så lykkelig at jeg ikke vurderer det engang. Jeg lar meg ikke engang smigre av andre menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...