Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 går på jerntabeletter og blir så veldig hard i magen, trenger tips og råd:) noen som også aner om hvilke jerntabeletter som er best? jernlagrene er fine men mangler blod.. er gravid i uke 20.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 - Del 4 svisker i biter. Legg dette og en spiseskje linfrø i litt vann på kvelden. Neste morgen blander du med biola yoghurt og spiser. - Lactulose fra apoteket. - Frukt&fiber eller lignende fra helsekosten. - mye fiber og mye vann. (Fiber uten nok vann kan gi har mage!) - mosjon
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 linfrøa må knuses for at det skal gi effekt.. ellers kommer de bare hele ut igjen. Det er inni frøa den oljen ligger som hjelper magen igang:) Når jeg gikk gravid , var jeg veldig plaga.. jeg spiste 2 kiwier på kvelden med et glass biola.. funka som bare det!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg spiste en pose med pandalakris i løpet av noen dager. Ikke mer hard mage her i gården nei ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Kiwi har i alle fall hatt god effekt hos meg;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 2 frukt og fibertabletter fra helsekost eller apotek, men hold deg hjemme det neste døgnet, i tillfelle det blir skikkelig rennabæsj Fruktsalat bestående av eple, banan, kiwi, druer og appelsin
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Benefiber kjøper du på apoteket, et fiberpulver som løser seg opp i vann som du drikker. Det hjalp meg, og jeg hadde prøvd alt tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå