A og G Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hvor mye tar dere/betaler dere? Er det innkludert mat eller uten?
Ksenia & Anjem Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Vi hadde dagmamma da mini på mindre.. Vi hadde 80% plass og betalte 4200,- inkludert mat, hadde med bleier
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Vi betaler 4000 kr, for 100% plass. Vi har med bleier, middagsglass, grøt og våtservietter selv. Skive får hun der til lunch
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Eg betala 180kr dagen og det var uansett om han var der fulltid eller deltid. Eg hadde med bleier og ho ordna resten. Nå veit eg at ho tar 200kr dagen. Ho tok 300kr for søsken per dag. Eg har bruka ho litt etter at ungane starta i bhg ved behov, planleggingsdagar og i fjor sommar når jenta mi hadde vore sjuk, greit å ikkje ha fullt opp i bhg dei første dagane.....to sjukehus innleggelsar på 13 dagar, var bare over natta men sjuk var ho....
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 150 kr dagen inkl mat, har med bleier selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå