Gå til innhold

Dere som er dagmamma/bruker dagmamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tar dere/betaler dere?

 

Er det innkludert mat eller uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde dagmamma da mini på mindre.. Vi hadde 80% plass og betalte 4200,- inkludert mat, hadde med bleier

Skrevet

Dette var i Oslo

Skrevet

Vi betaler 4000 kr, for 100% plass.

 

Vi har med bleier, middagsglass, grøt og våtservietter selv. Skive får hun der til lunch :)

Skrevet

Eg betala 180kr dagen og det var uansett om han var der fulltid eller deltid. Eg hadde med bleier og ho ordna resten. Nå veit eg at ho tar 200kr dagen. Ho tok 300kr for søsken per dag. Eg har bruka ho litt etter at ungane starta i bhg ved behov, planleggingsdagar og i fjor sommar når jenta mi hadde vore sjuk, greit å ikkje ha fullt opp i bhg dei første dagane.....to sjukehus innleggelsar på 13 dagar, var bare over natta men sjuk var ho....

Skrevet

150 kr dagen inkl mat, har med bleier selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...