Gå til innhold

I dag døde pappa.:((((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter lang tids sykdom døde pappa i dag tidlig.:(

På en måte er jeg glad ,for da slipper han å lide noe mer ,men det er så ufattelig trist også .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klem.....stakkars deg

Skrevet

sender medfølende klem

Skrevet

Sender mange klemmer og varme tanker din vei! Kan ikke tenke meg noe så grusomt. Håper du og dine finner styrke i sorgen og klarer dere gjennom dette..

Kondolerer så mye..

Skrevet

Uff så trist,har selv mistet pappan min så vet hvor vondt dette er.

Dette klarer du fint.Du har en vond tid foran deg,men vit at det blir bedre.Ta vare på deg selv.Trenger du å snakke med noen så bruk familie og venner.

Kondolerer så mye.

Skrevet

Forstår at det går an å være glad og trist samtidig i en sånn sammenheng. Godt at han slipper å ha det vondt lenger, men trist at han er borte for alltid.

Sender deg gode og medfølende tanker.

Skrevet

huff det var trist å lese :((

godt at han fikk slippe som du sier selv..men er utrolig trist forde :(

kondolerer så mye

klem

Skrevet

Kondolerer så mye!

Så trist:(

En stor klem til deg og dine.

Skrevet

Kondolerer så mye,fryktelig trist har du det nå, å en tid fremover,men det blir litt bedre etterhvert,mistet pappa rett før jul i fjor så vet, du ikke har det noe godt nå.

Men om du klarer å tenke på at han har det bedre nå,så synes jeg du er kjempe flink.Da blir det LITT lettere å bære smerten,som gnager på hjertet ditt...

Sender deg mange varme klemmer og tanker til deg i en tung tid <3<3

Skrevet

Huff, så trist.

Kondolerer..

Skrevet

Lå han på Bærum?

Skrevet

Nei...off det var vondt å høre. Men bra han fikk slippe da, han har det godt nå. God klem til deg HI.

Skrevet

Det var trist å høre "mamma'n til William"

Selv om det kanskje var godt for ham å slippe mer lidelser, så er det allikevel vondt for dere som står igjen.

Håper dere som familie har god støtte i hverandre og venner rundt.

God klem

Skrevet

Kondolerer... *klem*

Skrevet

Kondolerer! Mistet min elskede pappa i fjor sommer, så vet hvor vondt det er! Bare husk at det blir bedre - etterhvert...

Skrevet

Uff, så vondt. Sender en trøsteklem:-)

Skrevet

Det var trist å høre!

Håper ting blir litt lettere for deg etterhvert, selv om savnet etter han alltid kommer til å være der!

Ta vare på deg selv og familien din nå!

Skrevet

Takk alle sammen ....

Ja ,han lå på bærum .Hvordan det?

Skrevet

Det var utrolig trist å høre og jeg føler med deg:( Det er 2 år siden pappaen min døde og det ufattelig trist.

Pappa var også syk og selv om jeg savner han så unnet jeg han det da han ikke hadde det bra i det hele tatt. Har ikke sett han så fredelig på lenge da jeg så han død. All smerten var over og han var på mye bedre plass nå:)

Sender deg en stor trøsteklem

Skrevet

Da tror jeg at jeg vet hvem han var. Kondolerer forresten veldig mye.

Skrevet

ok ,jobber du der ? hvilken avd lå han på ?Er bare spent på om du har rett ..

Skrevet

Jeg tror det kan ha vært en pasient på GSR. Men det var mange som mistet familie natt til idag og på morgenkvisten. Mannen jeg tenkte kunne være han passer til sykdomsbildet du har beskrevet tidligere. I tillegg til at han har hatt besøk av en gravid datter.

Skrevet

Det stemmer ..Jeg er ikke gravid lenger da :(

Om du var en av pleierne hans så vil jeg takke deg og de andre pleierne på avd for at dere den pleie og omsorg pappa fikk .Og at vi som pårørende fikk masse støtte og god info .Og for at vi fikk være så lenge på rommet i dag .Tusen takk.

Skrevet

Jeg synes det er flott at du føler dere ble ivaretatt. Det er viktig for helsepersonell flest at terminale pasienter får en ekstra oppfølging. Palliativ omsorg er viktig for både pasient og pårørende.

Det er alltid vemodig for de ansatte når en pasient dør. Du har all min dypeste medfølelse. Jeg håper du kommer deg greit gjennom denne tiden. Sender deg en klem.

Skrevet

Uff, det ble litt rot der ,er litt sliten .Det har vært en lang dag ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...