saltogpepper Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Babyen min har plutseig grønn bæsj (snart 5 mnd)- jeg fullammer ham. Prøvde med noen smaksprøver grøt forrige uke, men det var bare noen teskjeer. trodde først det var derfor, men han bæsjer jo fortsatt grønt! Før var den gul/oransj, skjønner ingen ting jeg:-) ???
strikkemegihel Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Det min svigermor sier er at dersom babyen har grønn bæsj, så kan det være han får for lite mat. Min hadde det en stund nå og jammen hadde ikke han hatt dårlig vektøkning, måtte starte med tillegg. Gleder oss til han straks når 4 mnd, da starter vi med grøt og kan forhåpentligvis kutte ut tillegget
MintCondition Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Babyens bæsj kan variere MYE; både i farge, mengde og konsistens. Slapp av, om en uke er den nok gul igjen
FruBoger fødeklar Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Vi hadde mørkegrønn bæsj igår, tykt og luktet veldig jern. Bare mme/mm. Men hadde vært forstoppet i fire dager:P Ellers kommer det i alle farger og variasjoner! Hehe:)
*søtesmå* Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Har hørt at grønn bæsj tyder på at tenner er på vei. Stemte godt med storesøster her... Sikler han mye? Gnager? Kjenn i munnen og bruk en skje for å høre om det er noe på gang. Merkelig egentlig, for jeg skjønner ikke hvordan sammenhengen mellom tenner og bæsj er. Noen som vet?
FrøkenJ Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Har lest og opplevd at hvis lille snuppa hadde vondt i magen,ble bæsjen grønn...som sagt har det stemt når vesl har vært plaget med mageknip - grønn bæsj.
saltogpepper Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Hmmm - han viser ikke tegn på magevondt, og heller ingen tegn på at han får for lite mat. Han har en tann på gang ja - kan jo være det? Ellers leste samboeren min på internett at grønn avføring visstnok er helt normalt hos spedbarn og kan skyldes ting i mors kost eller at mor har fått menstruasjonen tilbake (!?) Vet ikke helt med det siste - rareste jeg har hørt! Men på cerazette får man jo ikke mensen. Jaja slår meg til ro med at alt er normalt jeg. Takk for svar alle mann :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå