2prinserog1prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 passer på jenta vår ganske mye og er også nabo pluss datter av et vennepar:)
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 2-300 kroner? Var nettopp i konfirmasjon. Så at det var mange gavekort som lå på 2-300 kroner. Noen av dem var nok fra gjester som var til stedet, men også i fra naboer, venner av familie etc. Vi gikk i lag tre stykk og kjøpte smykke sett. La i 350 kroner. Men dette mest fordi min bror som var med på dette har noe begrenset økonomi.
Fire småtroll Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Vi ga 200 til nærmeste nabo som aldri har passet barna våre, hadde hun vært barnevakt i tillegg ville jeg gitt litt mer, 3-400 kanskje?
Vrimle Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg konfirmerte meg for 6 år siden. Da fikk jeg gaver av 2 forskjellige familier som jeg har passet barna til. Av den ene fikk jeg 400 kr, og av den andre fikk jeg smykkeskrin av tre, som er malt med blomster på. Og inni lå det et lite gull hjerte:) Så jeg ville nok gitt rundt 500 kr om jeg skulle gitt i dag, dersom det er ei som passer barnet deres mye..
2prinserog1prinsesse Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 ja, tenkte litt på 4hundre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå