Gå til innhold

ÅNEIIII...har jeg latt EL gå meg hus forbi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk negativ el test på lørdag, positiv el test i går hvor det ble senge kos...Nå er el testen negativ igjen....betyr dette at jeg kan ha gått glipp av el?? eller er el i dag selv om testen ble negativ?? står jo 12-48 timer etter positiv test...men før har jeg hatt positiv test i ett par dager før den ble negativ igjen....tenkte kanskje at den jeg tok på lørdag ble negativ fordi jeg hadde drukket mye vann og tisset var utvannet?? hjelp så surt og evt misse den...vi har ikke hatt sex siden torsdag før vi hadde oss i går...og da kan jeg vel ha mistet den?? hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det har du EL når testen er negativ igjen, vist jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

Lykke Til :)

Skrevet

det var det jeg også ble så usikker på...noen fler som vet noe om dette??

takk foresten:)

Skrevet

Ja, hadde du sex dagen etter positiv test (sannsynligvisvis den dagen egget slipper) og egget lever i 24 timer bør du jo ha truffet.

Skrevet

Det skader forresten ikke å ha sex i dag også ;-)

Skrevet

snuppelura: takk for svar:)

jeg hadde sex i går og da var testen positiv:) men da har jeg vel iallefall ikke misset den??da har jeg vel el i dag da kanskje?siden den var negativ i dag mener jeg??

Skrevet

hopp i høyet i kveld også du Tingeling :)))

Skrevet

hehehe...det skal jeg ;)

men tror dere jeg har hatt el??er fortsatt usikker om den kommer etter positiv el test eller etterpå når den har blitt negativ igjen...eller betyr det at el har vært når den blir negativ??

Skrevet

Eg har lest på nettet i dag og kom over litt info om eggløsning og tester o.s.v.

Grunnen te at en har eggløsning e pga et hormon (dette som påvises på el testene) som øker og øker heilt til ett egg slippe og idét egget slipper så stuper det hormonnivået igjen for å hindre at flere egg slippes. Da blir altså testen negativ..ergo en har hatt eggløsning.

Skrevet

tusen takk for svar Drømme:)

så dvs at jeg hadde el i går da testen var positiv da?? men da har jeg vel truffet da siden jeg hadde sex i går??

Skrevet

Å, dette lurer jeg litt på og. Hadde positiv EL test i går, hadde sex i går. Har jeg truffet da, eller har jeg da EL først idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...