Gå til innhold

Helsikkes drittskole!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅh....kjenner det holder på å gå i koken for meg nå..

har søkt meg inn på et studie fra høsten av..har kjempelyst til å bli tatt inn av skolen og går på tærne nå i påvente av å høre noe svar.

Pga unger og barnehage osv osv har jeg søkt om tidlig opptak noe som tilsier at man skal få svar nå i mai..

så kommer eposten fra skolen..

sitat:

"Hei!

Du har søkt om studieplass ved Universitetet i Tromsø, og vi vil gjerne gratulere deg med et godt valg av studiested...."

først kommer hjertet i halsen bare jeg ser at jeg får en epost fra skolen. Ordet gratulere kunne like gjerne vært skrevet med neonbokstaver. Jeg leste med en mage som holdt på å vrenge seg helt til det kom til poenget. De har ikke tenkt å si katta om jeg blir tatt inn eller ikke..nei,de skal bare gjøre meg til et enda større nervevrak enn hva jeg er..

De fortsette:

"Svært mange har gjort som deg, og det gjør at Universitetet i Tromsø er det universitetet i landet som har størst økning i antall studiesøkere. UiT har hele 18,75 prosent flere søkere i år enn i fjor, og vi er naturligvis stolte over at så mange ønsker å studere hos oss."

For akkurat DET gjorde det så veldig mye bedre å høre at mange andre også har søkt seg inn...en stigning på 18,75%!!!!!!

Nå er det jo helt sikkert at eg ikke kommer meg inn.. hva kan snittet være for å bli tatt inn?? hvordan skal jeg klare å vente i enda flere uker før ejg får høre noe??

og har de tenkt å sende meg flere eposter kun for å gjøre meg til et komplett vrak????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

la oss sensurere tittelen litt...

føltes veldig godt akkurat der og da å si det..men mener selvfølgelig ikke at skolen er dritt..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...