Tidemann Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Det var riktig med gutt på ultralyden....men barnet er så sykt at vi må inn til trondheim imorgen,ser ut som hjertefeil,vann i hodet,en nyre bare,korte lårbein...lista var lang. jeg håper at det skal leve,men ikke at det skal lide...
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Uff, så utrolig trist! Du må ha det veldig tungt nå... Vet ikke helt hva jeg skal si, men ønsker deg alt godt og at du vil takle tingene som kommer. Skal krysse fingrene for lille gutten din! Stor trøsteklem!
Tidemann Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Takk for det...jeg er ikke motivert for noen fostervannsprøve heller...regner med de syns det er dumt,men vi må bare forberede oss på at det vil dø så får alt annet bli en glede...jeg har også sprøyteskrekk så det er også en av grunnene.sikkert teit,men vi vet jo at det har trosomi ett eller annet,det holder lenge for meg....vi sa det til gutten nå da han kom hjem.han ble lei seg,men han er jo bare syv år og har nok allerede skiftet over på en annen "kanal".. det må være så deilig å være barn midt oppi dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå