Spent på vent Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Trenger noen klær til 17mai, men er nesten ingen mammabutikker her i området:( Har ikke lyst å betale en formue for klær jeg skal bruke gjerne en gang...noen tips? Har vært på h&m men fant ingenting der:(
Juni prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Det er ikke akkurat noe kjempeutvalg her i området. Og jeg nekter å bruke massevis av penger på noe jeg bare kan bruke noen få måneder... Men jeg fant denne da jeg lette etter et sted å kjøpe kjole til 17 mai http://www.mammaogmini.no/produkter.php?side=mamma De har bla Mamalicious, som er et supert merke, ført av Bestseller (VeroModa) og da med supre priser. Ellers er det mange kjoler som har god plass til magen, og akkurat i år har jeg lagt merke til at det er mange fine rundt omkring, til en ok penge. Håper vi ikke stiller i samme nå da... ;o)
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Vet de har åpnet en ny mammabutik på Tvedtsenteret på forus. Mamasita heter den mener eg...vet ikke prisene de har men går jo ann å ta en titt.
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Kjenner lite til Stavanger, men min personlige erfaring er at veldig mye av klærne du finner i vanlige butikker kan brukes. F.eks. kan du kjøpe en lang tunika og bruke som kjole, samen med et par høye hæler og evt. et par tights. Sjekk f.eks. dette antrekket fra Mango http://www.mangoshop.com/zoomProducto.faces?id=81439070&type=zoom&idioma=IN Lekkert spør du meg, og passer utmerket for en gravid mage :-)
Juni prinsesse Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Mamasita på Forus er dessverre en av de utrolig dyre... Jeg vil i hvert fall ikke betale 600,- for en topp som jeg nå kan bruke i max 2 måneder. Gensere og topper der ligger på ca 4-700,- og bukser på 8-1200,-... Kjoler aner jeg ikke, men det ligger vel rundt buksene. Kjedelig at det skal være så dårlig utvalg i den type klær...
snart mor til 3 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Det er mange fine klær inne på gravidshop som kan brukes både under svangerskapet og etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå