oda09 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Har nå flyttet ut på verandaen. Solseng, data og kaldt vann! Etter en lang dag i konfirmasjon i går har jeg hatt en pyton natt med vondt i "skambenet/mulig det heter bekkenløsning" og mase kynnere. Kjenner nå at jeg ikke er al verdens sprek og strever med å flytte meg rundt. Har lagt på meg 20 kg så er ingen lettvekter lenger. 180 cm og veier nå 84:-( 18 dager i gjen til KS så jeg kan vel egentlig ikke klage over å måtte skru ned tempoet nå. Men litt kjedelig er det.Spennende å høre hvordan formen er rundt forbi:-)
Sigbeth Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Her er vi i uke 31 og jobber full tid. Litt lett bekkenløsning som jeg bare av og til kjenner i venstre hofte - så antakelig ingenting sammenlignet med de som virkelig sliter med dette.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 formen er bÆd... orker ikke utdype det noe mer, annet enn at den er skikkelig BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆD (litt sinna også, på den domme kroppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå