Gå til innhold

Frisk og god sommerparfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne ha en ny nå... Min favoritt forrige sommer var DkNy "Be Delicious". (Den gulgrønne orginale)

Noen gode forslag? Ikke for tung, ikke for søt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dolce Gabbana light blue....

Skrevet

Noa fra Cacharel er frisk og veldig god!

Skrevet

Jeg har DKNY be delicious både edt og edp, er veldig fornøyd med de, men har også Elizabeth Arden Green Tea Lotus. Den er fantastisk! :)

Samt Paolo (?) Rabanne Ultraviolet. Den var visst bare en sånn limited edition parfyme.. Bruker den kun innimellom, for er så redd for å bruke den opp! hehe...

Skrevet

Syntes Cool Water fra Davidoff var god, men den har kanskje allerede eksistert noen år?

Skrevet

Tusen takk for gode forslag! *skriver ned*. Mottar gjerne flere! Og det er ikke et krav at det er en "ny" lukt. Finnes sikkert klassikere jeg har unngått å få med meg.

Skrevet

l`eau par kenzo fra Kenzo. Har vært på markedet i flere år. Er ikke spesielt sommerduft, men passer godt hele året. Min absolutte favoritt!

Skrevet

Signerer Snuppa med Nutta i magen!

light blue er den beste!

Skrevet

Hei!

Min favoritt på sommeren er Donna fra Sergio Tacchini. Den er veldig frisk og god, ikke for tung!

Har også brukt den samme som deg ( Be delicious ).

Skrevet

jeg har to favoritter..Dolce Gabbana light blue og ralph lauren

Skrevet

Chic fra Caroline Herrera! Herlig friskt! :-)

Skrevet

IKKE Dolce Gabbana light blue! "Alle" bruker den jo... Og dessverre så passer den ikke like godt på alle. Absolutt god på noen, men på de fleste synes jeg den river den veldig i nesa. Mange som overdusjer seg med den.

Skrevet

Jean Paul Gaultier, den sommerparfymen uten alkohol. Kan bruke den i solen om du vil, deilig og lett :)))

Skrevet

escadas sommerduft er fantastisk hvert år! frisk og skikkelig sommer! ellers romance fra ralph lauren,dkny be delicious er suuuper.. og parfymene fra Clean er så herlige

Skrevet

Noa, Cacharel

L'eau par Kenzo

Kjempegode !! bare at jeg selv har brukt de i så mange år at jeg er litt lei de ;-)

Skrevet

Jeg har også hatt dilla på din forrige favoritt, så kanskje vi har ganske lik smak?:) Mitt tips for i sommer er ihvertfall Miss Dior Cherie, kjempegod parfyme, skal kjøpe den selv nå:)

Skrevet

Escada har jo en rekke søte, sommerlige dufter.

Det kommer en ny sommerduft hvertår. De er lette og behagelige i lukten.

Ellers så er min favoritt gjennom alle år: Je'adore fra Christian Dior.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...