Gå til innhold

6åringen ødlegger sjangsen for søsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det høres sikkert helt ekstremt teit ut. men han er så krevende , nekter å høre å jeg blir så ofte sint for han er EKSTREM. ekstrem trass alder....ørene er stengte. han herjer me lillesøsteren som hun er en bamse løfter å styrer. og da blir lillesøster sint. det er ett endelig kaos her. å nå har samboeren sagt stopp. :( sitter helt tom for ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. 6 år kan jo være en sårbar alder. Da er det vanlig de prøver å teste ut litt grenser. Det går litt i bølger denne "trassen".

Kos deg med gutten og lillesøster nå, så kanskje mannen din snur når gutten forhåpentligvis blir litt roligere etterhvert.

Skrevet

*kremt*.......

Dere tenker ikke over at dere må ta noe på egen kappe her? Kanskje noe ligger i oppdragelsesmetoden?

Å skyve alt ansvar for oppførsel over på en 6-åring er vel drøyt, vil jeg si.

Og ja, jeg vet EKSTREMT godt hva det vil si å ha krevende barn.

Skrevet

Anonym 14:10

Den var dagens :o)

Nei, det er nok ene og alene 6 åringen som rett og slett er djevelens avkom, satt til verden for å ødelegge sin egen familie først, før han starter med resten av verden :o)

Men fra spøk til alvor,- det må da være rom for å søke hjelp hos HS f.eks....Det FINNES steder hvor man kan få hjelp til å finne "riktig" måte og oppdra SINE barn på..Barn trenger og krever ulike tiltak, og om gutten er en kravstor person på ulike måter så tyder det på at deres oppdragelse hittil ikke har vært riktig for ham..Han trenger noe annet enn det dere hittil har gjort.Mulig han alltid vil være "kravstor",- men det finnes nok muligheter for at dere og ikke minst HAN skal få det bedre...Han har jo det ikke helt bra om han "må gjøre" gale ting hele tiden..Det er som regel et utrykk for noe.......Det er ikke noe nederlag å oppsøke "oppdragerhjelp"/Nanny911,- når man gjør det for at hele familien skal få det bedre...DA har dere faktisk innsett deres begrenisinger og er villig til å ofre noe for å ta disse bort..Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...