Kliko Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Ikke noe forum for oss.. Dårlig gjort Jeg er 19, og hører ikke hjemme noen steder her tydeligvis .. Fler av oss her inne eller?
Helen+LindaSofie Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 hehe! har tenkt d samme:P ble 20 i dag, så no høre æ t en plass æ å
mor til Prinsesse N Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 lengre ned i lista har dem forumet "ung mor"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå