Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 http://www.filabel-baby.dk/pl/Slynger_b%C3%A6reseler_Lommeslynger_231.aspx Som feks disse over. Sitter barn bra og er fornøyd, og hvordan er det å bære i sammenliknet med feks BB?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har den som heter full bloom. Erfaringen min er at det er vanskelig å få en lommeslynge i rett str med mindre du prøver den først. Da jeg kjøpte min var minste 4 kg og største nesten 6 kg. Hun kunne bæres på den måten de nederste bildene til Rockin pouch viser. Mens han ikke fikk plass oppi der, og måtte sitte på magen/hofta. Da vil jeg heller anbefale en ringslynge for de er justerbare, evt en lommeslynge fra mamas milk som også er justerbar (syvsjal.no), Eller meitai eller sjal:o) Etter du har prøvd dette, vil du ALDRI bære i BB igjen. Mye bedre er det for barnet også! PS: vi skal ha bæretreff på Hommersåk i morgen, og du er velkommen hvis du vil inspireres;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Åh, forskjellige størrelser ja - det la jeg ikke merke til engang (er liksom vant til at det er onesize), og det var jo et veldig godt poeng. Har et sjal fra før, men siden jeg bærer såpass lite (stort sett bare når jeg skal et kjapt ærend i en butikk og ikke gidder vogn) så er det greit å ha noe som bare er å "hive på seg" siden jeg liksom ikke blir å øve så mye, hehe. Har BB active så den er mye bedre for meg enn den vanlige BB'n, men ser jo at plutten synker litt sammen i den (jeg føler i alle fall det). Bæretreff faktisk? Hm, den må jeg tygge litt på *supershy*
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Om du kan sy, kan du sy en selv. Finnes mange enkle oppskrifter! Hehe, er bare noen uker siden jeg var på mitt første treff, og jeg og måtte kjenne litt på den der altså! Men alt som kan gjøre hverdagen enklere (:les: ikke trenger å bruke tv.vogn til er jeg åpen for, og har nå begitt meg inn i bærejungelen og har allerede svidd av mange $ på ulike duppeditter) Ellers kan jeg anbefale tettinntil.no. Masse info der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå