Gå til innhold

Livmorstappen - noen som vil svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil svare på dette? Når dere stikker stikkpiller og slikt oppi skjeden, møter dere på livmortappen da ??

Altså, kjenner dere den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan kjenne den om jeg stikker fingeren langt inn. Men da jeg var gravid kunne jeg ikke det, flytter på seg.

Skrevet

Men det er altså normalt at man kjenner den når man stikker fingeren litt inn ?

HI

Skrevet

Helt normalt.

Skrevet

sorry at jeg spør og graver fælt her, men hvoor langt inn er det normalt å kjenne den ? :/

Skrevet

Kjenner den hvis jeg sitter halvveis oppreist med beina godt fra hverandre, og stikker fingeren så langt opp jeg klarer. Hvorfor er du så bekymret? Redd for at den er for langt nede?

Gjest -<<-
Skrevet

Aner ikke, men herregud for noen bilder jeg får i hodet av den lille skrivefeilen i overskriften. =D

Livmorstappe høres verre ut en blodpudding, ass.

Skrevet

Ja, er redd for det. For jeg kjenner den liksom en pekefing inn ca. Kan ikke si jeg la merke til den når jeg var inne med stikkpiller før fødselen.

Skrevet

Hehe pleier vanligvis få med meg sånne grammatiske godbiter, men denne gikk meg hus forbi.. Så takk pila, for en god latter! :)

Skrevet

En pekefinger er ganske normalt for meg. Men varierer litt med hvor jeg er i syklusen.

Skrevet

Hei. Jeg pleier ikke grave meg inni der så mye så jeg vet ikke. Men jeg har lest at skjeden er ca 10 cm lang og at livmortappen henger ned fra toppen ca 3 cm ned. Altså ca 7 cm inni høna.

Selv syns jeg det høres veldig lavt ut egentlig..kanskje jeg skal ta å sjekke min i kveld? hi hi.

Jeg har alltid trodd at tappen hang laaaaaaaaaaaangt inni der. Trodde ikke man kunne kjenne den selv. Men 7 cm inn? det er jo ingeting. rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...