Kliko Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Har fått TO homle bor på terrassen, akkurat under taket i mellom noen planker i taket ( hvis dere skjønner hva jeg mener..).. Skikkelig irriterende fordi det er der vi sitter når vi er ute og det er der smån sover om dagen.. Har vært i MANGE butikker, men ingen som har fått inn de insektsprayene enda ( skikkelig teit siden det er nå veps og homler lager husene sine..Men sånn er det nå i hvertfall).. Så nå trenger jeg alle tips jeg kan få for å få fjerna disse stygge homlene!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 om du har noe slags desinfeksjonsmiddel så funker det, men det er kanskje ikke den mest skånsomme måten og drepe de på, eller salmiak eller klor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå