klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 De som bruker skyllemiddel og tørker klær inne har konstant deilig lukt hjemme. Men er hvor det ikke tørkes klær inne synes jeg det lukter innestengt og mat til tider. Selvom vi har vinduene oppe stort sett hele tiden. Kan kjøpe slike duftpinner, men hvor? jeg vil ikke bruke luftfriskere da jeg tror det ikke er bra å puste inn for små barn i lengden. hjelp meg noen!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Innestengt og matlukt inne tyder vel på at du har dårlig ventilasjon hjemme da. Åpne opp alle lufteluker, ha vindu på gløtt. Vask bort støv med grønnsåpe eller noe med sitrusduft. Støv lukter...dårlig rengjort ovn lukter, ventilator som ikke vaskes lukter. Har aldri hatt problem med dårlig innelukt selv om jeg bor i en bitte liten leilighet og lager mat som lukter (stekt fisk, pølser, woker) Nå vet ikke jeg hvordan du har det hjemme, men vann og såpe fikser det meste.
klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Har det reint, men tørker støv med tørr klut. Har ikke ventilater, men skjønner at vi bør skaffe oss det... Bør nok vaske oppå skap og skikkelig reint på kjøkkenet også, gjør ikke det altfor ofte. Har en mann som ikke gidder sånt og jeg rekker ikke over alt. Ellers er lufteluker åpne og vinduer alltid på gløtt. Har ikke kjøkkendør da, kan han noe med saken å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Lufting er veldig viktig, ellers vil det lukte innestengt, også i ventilerte hjem. Jeg vil si det lukter godt inne hos oss, men vi tørker også klær inne... En gang var jeg så "uheldig" å støvsuge opp masse kanel. Det endte med at hver gang jeg støvsugde i lang tid etterpå, så luktet det hjemmebakst. Kanskje et godt tips?
klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 he he he ja kanksje det. Synes det ofte lukter forferdelig når jeg støvsuger. har noen kuler til å ha i støvsugeren , burde teste de snart.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Hehe, gjorde akkurat det samme med vaniljesukker. Ble litt kvalmt til tider.
klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg gjorde det med dill i kjøkkenstøvsugeren vår... dill lukter godt da, men ikke SÅ godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå