Gå til innhold

Hvordan få god lukt i hjemmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som bruker skyllemiddel og tørker klær inne har konstant deilig lukt hjemme. Men er hvor det ikke tørkes klær inne synes jeg det lukter innestengt og mat til tider. Selvom vi har vinduene oppe stort sett hele tiden.

Kan kjøpe slike duftpinner, men hvor?

jeg vil ikke bruke luftfriskere da jeg tror det ikke er bra å puste inn for små barn i lengden.

hjelp meg noen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

epler??

grønnsåpe i skåler rundt omkring da eller? Lukter godt akkurat i det jeg vasker gulvene, men sitter ikke lenge liksom.

Skrevet

Store grønne planter hjelper også godt på inneklima.

Skrevet

duftlys lukter jo godt selv om de ikke er tent :)

Skrevet

To friske sitroner liggende fremme, renser luften.

Grønne planter, spesielt eføy, renser luften.

Små skåler med grønnsåpe eller sitron ajax (gjemt bak et bilde).

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har ikke plass til slike store fine planter! Dessuten orker jeg ikke at minsten min skal kaste jord rundt her ;)

Jeg skal kjøpe et par sitroner og ha en skål med grønnsåpe i en skål i stua og på kjøkkenet.. får se om det holder.

skulle ønske jeg hadde plass til å tørke litt klær inne, det lukter så godt!

Skrevet

Små skåler med grønnsåpe lukter gammelt-ektepar-bolig etter min mening, mangler bare lukta etter dagens fiskemiddag i en god miks med grønnsåpa.

Skrevet

he he ok kanskje greit å holde seg vekk fra den da;)

Skrevet

På kremmerhuset har de sånne duft "vaser" med pinner ut av. De synes jeg lukter godt. Finnes med vaniljelukt, eple, aprikos tror jeg.. litt forskjellig. Eple og vanilje lukter i hvertfall godt :) Og de varer leeenge..

Skrevet

får ta meg en tur i morgen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...