Gå til innhold

Nardo/Risvollan/Utleir jenter=))


*BaBy*2009

Anbefalte innlegg

hehe, ja det er bare å si fra når du vil ha besøk eller når du vil komme på besøk;) kan lage annet enn smoothie jeg da, sist jeg prøvde det gikk

det riktig så ille...hehe...eller så er jeg med på smoothie på cityn igjen=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Ser at du bor på Nardo og i Tors vei, og jeg bor like i nærheten selv. Har akkurat meldt meg inn her, og oppdaget at vi er flere som bor i samme område. Jeg har riktignok ikke termin før i starten av desember, men det er vel muligheter for å ta trilleturer sammen etterhvert uansett..?:-) Har du forresten vært på kontroll hos jordmor enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallå alle sammen;) Så koseligt at se at det er flere i nabolaget som venter smått;). Venter barn nr 2 jeg med termin 4nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg bor på bergheim/moholt! Og er gjerne med på trilleturer om det blir noe av det ! :)

 

Har termin den 15. juli og venter en liten gutt, vår første!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så denne linken først nå:) har nettopp flytta til Nordslettvegen, i Fossegrenda, som jo er omtrent rett rundt hjørnet fra Utleir/Risvollan.. (ganske nært iallefall..?!) har termin i månedsskiftet august/september. Hadde vært koselig med trilleselskap og å treffe andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann :-)

Ser dette er en samtale fra mai i år, men vi flytter snart til Risvollan og venter baby i mars 2010, så hadde vært hyggelig med trilleselskap :-) eller gå-tur-med-stor-mage-selskap ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Trebarnsmamman!

jeg bor på Utleir (jadda de veldig rare husene :P ) og føder sannsynligvis i mars. :)

moro med så mange gravide i nærheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...