Gå til innhold

Nardo/Risvollan/Utleir jenter=))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*BaBy*2009

Ja ikke sant.. Var og fikk høre hjertelyden i går hos legen min, så nå vet jeg liksom at det er en liten bebis inni magen. Ble både lettet og veldig glad da:) ( har ikke vært på tidlig ul, så det var spennende)

Jeg er 33 år jeg. Enn du?

*BaBy*2009

Ja ikke sant.. Var og fikk høre hjertelyden i går hos legen min, så nå vet jeg liksom at det er en liten bebis inni magen. Ble både lettet og veldig glad da:) ( har ikke vært på tidlig ul, så det var spennende)

Jeg er 33 år jeg. Enn du?

må ha kommet bort i anonymknappen jeg... men det var altså jeg som skrev da.. hehe

*BaBy*2009

Har termin 30.10.09..Og skal på ul den 2.juni. Gleder meg veldig til det.

Ligger på ryggen og kjenner på magen om kveldene om jeg kjenner spark, eller liv da.. men ikke kjent noe enda. Er litt tidlig enda da, er 15+1 i dag:) Men blir vel om ikke så alt for lenge får jeg håpe:)

Hvor gammel er du da?

Annonse

Jeg er 27 år, fylte nå i mars, så er ikke langt unna deg..hihi=))

Jeg kjente liv for første gang da jeg var 17 uker, da drakk jeg et glass cola og spiste en sjokolade bit og la meg på ryggen på gulvet, kjente 3 luft bobler da, var litt usikker på om det var babyen, men spurte 2 andre mødre og de kunne bekrefte det...hehe

Helt MAGISK & FANTASTISK følelse;)

Ikke lenge til 2 juni da=)) du har noe å se frem til=))

*BaBy*2009

Fylte år i mars jeg også, et tall jeg ikke helt sjønner meg på. Tror det ikke helt egentlig.. men men...

Skal prøve tipset ditt jeg også når jeg kommer til 17 uker, gleder meg til å få kjenne liv, blir mere virkeligt da..

Kommer ikke på treffet i kveld jeg, men satser på å komme på treff en annen gang;)

npr

Ja, da bor vi nok ikke så langt fra hverandre vi. :) Jeg bor i Torsveg jeg da.

Sjønner ikke helt den terminen din jeg. Termin 5. august og ordinær ul 5.juni? Den kan vel ikke være ordinær?

Vi får satse på og trille oss noen turer med de små nurkene våre:) Gleder meg:)

npr..

Ja da sjønner jeg litt mere. Da har vi termin nesten samtidig da ja:)

Får håpe på lite snø denne vinteren.. :)

hb83:

Vestlia er jo også bare rett borti høgget her det.. :)

Koselig at vi er flere i området... :)

Da er jo sjansen på at det kan bli litt trilleturer på oss alle til neste høst, vinter og vår... :)

:)

dere i vestlia område, ikke glemme oss andre da..hehe..=))

så gøyt at vi er så mange da=))

var dere alle på treffet?

npr:

aaah;) så du er her inne oxo=)) gøyt=)) var det så lett å gjennomskue meg altså..hehe

var kjempe koselig å se deg igjen og enda koseligere at vi venter baby nesten samtidig=))

Babybell:

Så gøyt=)) hvilken dato har du da?

jeg har 22 mars=))

du kan jo prøve det før du er 17 uker, er jo veldig forskjellig når man kjenner liv..

Jeg rakk ikke treffet ikveld og bekkenet/fotene sviktet meg, så hadde ikke kommet meg avgårde likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...