Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette har vi fått høre flere ganger av ansatte i bhg. i det siste. Men hvorfor har vi aldri fått høre at han IKKE trives? Desverre har anledningen til å snakke med dem på tomansshånd ikke vært der etter at dem kom med disse uttalelsene.

Vi har ikke vist at han ikke har trivdes. Han er en stille og rolig gutt, gråter inn i mellom når vi går. Men det er jo helt vanlig. Jeg har jo vært litt "hauk" på å følge med på ting, og at han ikke har trivdes har tydeligvis gått meg hus forbi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor gammel gutten din er og hvor lenge han har gått i bhg, men for Daniel tok det sin tid å bli "godt kjent og inn i miljøet".

Kanskje det det er?

Det var ikke det at D ikke trivdes i begynnelsen - men det var heller dette med at han ikke var den som tok iniativet og ikke hadde funnet seg til rette med engang.

Nå er han skikkelig integrert i bhg og stortrives. Selv om han har dager der han vil være hjemme, så vet jeg at han ikke har det vondt når jeg går. Bare jeg er kommet ut døra er han på full sprang til vinduet for å vinke lykkelig og si: Hadet mamma - ses etterpå!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...