Leen Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Nå har min datter på ca 8 mnd hatt diare i to uker. Noen andre? Tips om hva man kan gjøre for å få dette til å gå over snart? Allmenntilstanden er fin, men rompen er sår, og mor et DRITTLEI av å skifte bleier HELE tiden!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Har hun fått noe "nytt" å spise? Snupp fikk det sånn da vi litt brått startet med glutenholdig grøt - masse diare med påfølgende fryktelig bleieutslett... Er det ikke det, har jeg ikke noen gode råd, men dytter litt for deg )
Leen Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 hmm....hun har begynt å få 8 mnd fullkornsgrøt. Kan det være det? Skal til legen igjen i morgen, så får vi se...
Frøken Freken Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Snupp begynte med fullkorngrøt i går - og i dag var bæsjen kornete og rennende. Men har ikke bæsjet veldig mange ganger.Bør man slutte å gi mat som gir slik avføring, dersom barnet ikke har ubehag??? Jeg hadde tenkt at det var tenner som ENDELIG var på gang, jeg.
Leen Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2009 Frøken Freken, jeg tror ikke jeg hadde sluttet med grøten etter en dag. Det er jo ikke sikkert det er den en gang. Men hvis det varer lenge kan man jo prøve å slutte noen dager og se om det hjelper. Men hvis det bare er litt løs besj og ikke noe ubehag ville jeg ikke brydd meg tror jeg. I mitt tilfelle har jeg vært hos legen i dag, og skal levere inn avføringsprøver i morgen, så får vi se. Legen trodde det mest sannsynlig bare var et virus som hadde vart veldig lenge. Får håpe det og at det gir seg snart. Stakkars babyrompe. Så skal jeg prøve å gå tilbake til 6 mnd grøt. Det kan jo hende det er den nye grøten, så vi får prøve det vi kan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå