Mockanin Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Er jeg vrang om jeg nekter å utsette bursdagsfeiringen til helgen etter ? Hvert år er det pes fra enkelte fordi det ikke passer med den 16. for dem. Endten er unnskyldningen at det er forberedelser til 17.mai eller så er det at det er på en hverdag. Men da lurer jeg litt på hvorfor man ikke tar forberedelsene til 17.mai (i alle fall klestrykingen og det man ellers kan gjøre på forhånd) på et tidligere tidspunkt, og hvorfor gjelder det med å flytte bursdagen til en helg bare for meg? Jeg har mang en gang stresset livet av meg og vært nødt til å gå før fra jobben pga. bursdager hos disse personene. Jeg for min del hater bursdagen min (dårlige minner) og vil bare bli ferdig med den. Å utsette den en uke betyr for meg å forlenge den vonde perioden jeg alltid har før bursdagen min. MEN jeg har ikke lyst til å fortelle alle og enhver hvorfor og ikke skal jeg være nødt til det heller. I år planlegger jeg å sette meg på bakbeina rett og slett.
Mockanin Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Neida, det går ikke. For da er det noen andre i familien som har bursdag, det er unnskyldningen i år. Jeg har bestemt meg... :-)
tvkrus Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hva med torsdag 21 mai det er kr.himmelfartsdag i år. Vi planlegger å ha 1årsdags feiringen til Lillemann den dagen nesten alle har fri. Lillemann er 1år på 17mai. Jeg har slutta å ha selskap til meg selv har bare til unga ...... og kællen har som grillfest med venner da ..... men han har bursdag på sommern. Men din dag så du bestemer.
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Vet du hva jeg skal gjøre den 16.? Ikke? Lyst å høre om det? :-) Har invitert to "eldre" (50 +) damer fra jobben, vi skal drikke øl og se på grand prix imens vi ler og ler (ler mer og mer ettersom promillen stiger, tror jeg). Vi kan nok sikkert ta en skål for deg også. Skål for mockanin som bestemmer hvor skapet skal stå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå