lilleepus Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg og en venninne har vært venner i snart 20 år.. Og vi hadde vår første krangel her om dagen. Om det var fordi jeg begynner å merke hormoner eller ikke vet jeg ikke altså.. men alikevell.. Vi kranglet da, og hun hadde visst snakket med sin mor om denne krangelen. Og jeg er gravid i 4 mnd, men har ikke sagt noe til mammaen min enda for skal overaske henne. Dette var det da min venninne som visste. Men da hadde moren til denne venninnen ringt til moren min og sagt at... **** er gravid i 4 mnd, dette sier jeg bare for å være dust mot *** pga hu har vært dust mot mitt barn!! HVEM FAEN SIER SÅNN AAAA? Det er jo en fin måte å få vite om sitt første barnebarn på!! Jeg blei så jææævla forbanna da muttern ringte meg og spurte om jeg var gravid, og jeg lurte jo på hvor hu hadde fått detta fra da. og da sa a det.. muttern blei jo drit skuffet.. meen, jeg forklarte saken og hu forstod. MEN HVEM FAEN GJØR SÅNN DAAA?? MAN KAN JO IKKE VÆRE RIKTIG AVLA?!!
bixit Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Dette var da veeeldig sært.. Vet ikke helt hva jeg skal si engang, aldri hørt om en mor som gjør noe sånt før :S Men synes vel dette var så helt vilt galt at jeg ikke hadde klart å tilgi (selv om jeg hadde villet) Det der er liksom noe en husker og er blitt gjort i ren ondskap.. Og en beskjed om ett nytt barnebarn bør ikke komme i fra en som mener det ondt! Mammaen din kommer nok skuffelsen, men jeg hadde ikke det. For noen mennesker!!
lille frø, mor til to Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Det må være lov til å ha en krangel i ny og ne for så å bli venner igjen. Den som opptredde barnslig var mora til venninna di. Å få bli bestemor er jo bare en fantastisk gave. Forstår ikke hun andre det?? Du er ihverfall den heldige her, lykkelig gravid. Mamman din har fått en fantastisk sjokkbeskjed. Dette kommer til å gå helt fint. Og når det kommer til den andre sære mora, hev deg over det. Hun har bare ikke større "antenner"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå