♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 endelig ) Hadde SA i november men 2 utskrapninger. Så vi bestemte oss å ha en pause siden jeg ble tilbud mer jobb osv. Og bestemte oss for å begynne igjen i april og klaffet på 1pp ) Sitter her med testen i hånden og er såååå glad Så nå skal jeg laga goe middag til mannen og overraske han Da blir det 22mnd mellom jenta å den nye spiren )
☆lillastjerne☆ Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer:) Så koselig beskjed:) Håper dere får en fin dag :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Gratulerer kjempemasse!!! =) =) Det blir nok en fin aldersforskjell mellom barna.
Nea og juniors mamma Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Ble helt rørt jeg gitt Gratulerer så mye..........merker jeg har litt mye hormoner i sving ennå, 11 uker siden fødsel, men jeg er klar for en til snart
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Gratla så mye og velkommen i to tette klubben
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 ååå tuusen takk jenter ) dere er sååå snille ) terminen er 12 januar ifølge babyverden Men siden jeg hadde SA med 2 forferdelige utskrapninger kommer jeg til å forlange tett oppfølging med tidlig ul ++... Så håper virkelig dette går bra ) gleeeder meg sååå til mannen kommer hjem, så jeg kan overrakse han
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Vittig at du skriver gravid med stor G, som om du presenterer deg: God dag, mitt navn er Gravid. Gratulerer!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2009 hehe Tenkte jeg aldri på når jeg skrev det ) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå