Gå til innhold

Jeg er Gravid :))


♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig :))

Hadde SA i november men 2 utskrapninger.

Så vi bestemte oss å ha en pause siden jeg ble tilbud mer jobb osv.

Og bestemte oss for å begynne igjen i april og klaffet på 1pp :))

Sitter her med testen i hånden og er såååå glad :)

 

Så nå skal jeg laga goe middag til mannen og overraske han :)

 

Da blir det 22mnd mellom jenta å den nye spiren :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye ;-)

Skrevet

Gratulerer:) Så koselig beskjed:) Håper dere får en fin dag :-)

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!!! =) =)

 

Det blir nok en fin aldersforskjell mellom barna.

 

 

Skrevet

Ble helt rørt jeg gitt :) Gratulerer så mye..........merker jeg har litt mye hormoner i sving ennå, 11 uker siden fødsel, men jeg er klar for en til snart ;)

Skrevet

Gratla så mye og velkommen i to tette klubben :)

Skrevet

ååå tuusen takk jenter :)) dere er sååå snille :))

terminen er 12 januar ifølge babyverden :)

Men siden jeg hadde SA med 2 forferdelige utskrapninger kommer jeg til å forlange tett oppfølging med tidlig ul ++...

Så håper virkelig dette går bra :))

 

gleeeder meg sååå til mannen kommer hjem, så jeg kan overrakse han :)

Skrevet

Vittig at du skriver gravid med stor G, som om du presenterer deg: God dag, mitt navn er Gravid. Gratulerer!

Skrevet

hehe :) Tenkte jeg aldri på når jeg skrev det :))

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...