Gå til innhold

Dr. Brown i oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så smått begynnt å vaske flaskene i oppvaskmaskinen, men bare flaskene hittil.

Vasker dere alle smådelene også i maskinen?

Flaskesmokkene vasker jeg for hånd uansett, men det hadde vært fint å puttet resten i maskinen, hva gjør dere?

Jeg koker alt etter vask uansett hvordan det vaskes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vasker alle delene for hånd:) det er så mye kriker og kroker i de smådelene, så sikkert lett for at det legger seg såperester som er vanskelige å få bort..?

Skrevet

jeg vasker alt i oppvaskemaskinen! tror den skyller såpass godt at det ikke er noe særlig såperester, i såfall ikke mer enn på andre ting inni der!

Skrevet

Jeg vasker alle delene i maskinen,synes ikke jeg får de ordentlig reine hvis jeg vasker for hånd...

Når jeg har vaske de i maskinen,så skyller jeg delene etter på slik at såpa blir borte helt..høres litt ut som tvangslidelse hahaha,men jeg skylle dem iallfall:) også koker jeg smokkene.

Skrevet

Det lider jeg også av! Vasker alle deler i vaskemaskinen (mest fordi det er lett), også koker jeg alle delene etterpå. Smokker kokes etter ca ett døgns bruk :-)

Skrevet

Jeg skyller først flaskene, også vasker jeg de i oppvaksmaskinen, har alltid gjort det, og har ikke hatt noe problemer med det enda, og jwnta mi er 10,5 mnd. Men jeg koker også alltid flaskene etter et de er vasket i maskinen:)

Skrevet

Koker du flasker og all "innmaten" enda, Liss?? Eg har akkurat slutta å sterilisere (brukte pose i mikro, veldig enkelt og greitt, men godt å sleppe likevel)....... Burde eg begynne igjen??? Saknar klare råd på dette, er visst redd eg gjer noko feil ved å droppe sterilsering. Snuppis har passert 8 mnd.

Vedrørande oppvaskmaskin, så er vel det greitt. Men berre i øverste hylle. Sjølv om eg har vaska flasker nederst. "Innmaten" skal berre gå øverst i alle fall. Finst også ei slags korg (frå Dr. Brown).

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Jeg skal begynne å vaske delene i oppvaskmaskinen, men trenger en slik kurv, og helst en fra Dr. Brown.

Hvor får jeg tak i slik kurv da?

Jeg har leita på et par nettbutikker, Alexi og babyshop, og de hadde ikke. Her jeg bor finner jeg det ikke, så jeg er avhengig av nettbutikker! :-)

Skrevet

bruk den kurven som er i vaskemaskin,gjor jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...