klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg tenker på i terninger i panna... Hvor lenge, eldig varm panne eller passe varm?
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Passe varm, evt god varme først og så senke temperaturen. 10 minutter, kanskje?
klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 og så ganske små terninger da eller? Er jo ikke noe godt med råpoteter..
mamarama og lille banan Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 hvorfor ikke steke de i båter i stekeovnen? da lager de jo seg selv du skreller poteter, deler de i mellomstore båter, og blander de med litt matolje, salt og pepper, evt. litt annet krydder hvis en har lyst. smekk det i stekovnen på 200 grader i ca. 20 minutter. nam nam! mye sunnere og bedre enn ferdig fra butikken
klampen i bånn Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Gjør det så ofte så jeg har lyst på forandring bare skal ha stekt knust fisk til middag og synes derfor det passer fint med små stekte potetterninger.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Jeg varmer panna veldig godt først, med endel olje, og legger potetbitene oppi. Lar de bli fine å gylden brune før jeg snur de. Tar ca 10-15 min, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå